خبرگزاری کار ایران

یادداشتی از حسن صادقی:

انتظارات جامعه کارگری از دولت دوازدهم

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۴۱۹

حسن صادقی رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری کشور در نوشتار پیش‌رو به زعم خود سعی می‌کند تا به اجمال به بیان انتظارات جامعه کارگری از دولت دوازدهم بپردازد.

به گزارش ایلنا، حسن صادقی رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری کشور در نوشتار پیش‌رو به زعم خود سعی می‌کند تا به اجمال به بیان انتظارات جامعه کارگری از دولت دوازدهم بپردازد.

خدا را شاکریم که در مقطعی از تاریخ کشور شاهد رفراندومی بزرگ و تاریخ‌ساز بودیم، رفراندومی که از آن وحدت، انسجام و منافع ملی استخراج گردید، رفراندومی که از آن امنیت داخلی و بین‌المللی تراوش شد و این همان چیزی بود که رهبر عظیم الشأن نظام می دیدند و متأسفانه بسیاری از صاحب نظران به‌دلیل کم عمق بودن بصیرتشان از دیدن آن عاجز بودند امروز دنیا بر مردم سالاری نظام اسلامی معترف شده اند و حتی آنهایی‌ که در طی این ۳۷ سال از دشمنی با نظام اسلامی فروگذار نکرده بودند لب به اعتراف گشودند و ایران را کشوری که دارای نظام مردم سالاری است عنوان می‌نمایند و در محاوراتشان با قدرتهای منطقه‌ای که دارای نظامهای استبدادی هستند از ایران بعنوان الگوی یک نظام دمکراتیک که در آن گردش نخبگان صورت می گیرد نام می‌برند. آیا این افتخار کمی است که عده‌ای بخشی نگر که جناحی می‌اندیشند و جناحی عمل می‌کنند به دنبال تخریب این چهره زیبای مردم سالاری دینی هستند؟ آیا این درست است که ما دَم از ولایتمداری بزنیم ولی میراثی را که تحت توجهات و منویات ولی امرمان بدست آورده‌ایم را فدای منافع جناحی ـ سیاسی و بخشی نگری خودمان کنیم.

صرفنظر از اینکه حاصل این رفروم بیرون آمدن چهره‌ای ولایتمدار خدوم دانشمند، فیلسوف در همه عرصه‌ها، مانند دکتر حسن روحانی بوده که خود بزرگترین دستاورد مثبت در دنیای متلاطم عصر حاضر است لاکن خردورزی ملت بزرگ ایران و امید به آینده داشتن، تیزهوشی این ملت بزرگ به تأسی از هوشیاری رهبری نظام، خود بزرگترین افتخار ملی است که می‌بایست هر لحظه خدا را شاکر بود که چنین ملت تیزهوش، بافرهنگ، متعهد و آینده نگر را نصیب این کشور نموده است بنابراین بر رئیس جمهور عزیز است که به پاس اعتماد مردم در دولت دوازدهم افرادی را در ترکیب دولت محترم حفظ کنند که پاشنه را برکشیده بودند، نه افرادی که فقط به دنبال ثبت یک دوره وزارت در کارنامه خود بودند و حاضر نبودند برای رئیس جمهور مظلوم و محبوب پرکار این کشور پای خود را در آب بزنند و خطر نمایند.

انشااله که شاهد چیدمان افرادی جدید و دارای انگیزه در ترکیب دولت دوازدهم باشیم که اعتقاد به شعارهای انتخاباتی رئیس جمهور عزیز و محبوب ملت ایران داشته باشند و جلوتر از رئیسِ دولت در دفاع از ایشان حرکت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز