خبرگزاری کار ایران

نامه سرگشاده کارگران شیشه فلوت به فرماندار تاکستان:

چندین ماه مطالبات مزدی داریم/ یک پدر تا چه حد می‌تواند شرمنده خانواده خود باشد؟

asdasd
کد خبر : ۵۰۲۵۸۸

کارگران شیشه فلوت در نامه‌ای به فرماندار تاکستان خواستار رفع مشکلات خود و پرداخت معوقات مزدی شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران کارخانه شیشه فلوت شهرک فارسجین از توابع بخش ضیاءآبادِ تاکستان، شش ماه معوقات مزدی دارند. حق بیمه این کارگران نیز از دی ماه ۹۵ پرداخت نشده‌است.

این کارگران در نامه‌ای خطاب به فرماندار تاکستان نسبت به عدم پرداخت مطالبات خود انتقاد کردند و خواستار رسیدگی فرماندار به اوضاع شدند.

در بخشی از این نامه آمده‌است: ما جمعی از کارگران کارخانه شیشه فلوت واقع در شهرک فارسجین ضیاءآباد، خدمت فرماندار عرض می‌کنیم یک پدر تا چه حد می‌تواند شرمنده خانواده خود باشد؟ یک پدر تا چه اندازه می‌تواند نزد کاسب محل زندگی خود شرمنده باشد؟ آیا ما حق زندگی داریم یا نداریم؟ از شما سوال می‌کنیم اگر حق زندگی داریم با کدوم پول؟ با کدوم بیمه و کدوم عیدی و سنوات؟

گفتنی است کارخانه شیشه فلوت یکی از بزرگترین کارخانه‌های تولید شیشه در خاورمیانه است که در تاریخ ۲۸ فروردین سال ۸۹ در فارسجین استان قزوین به عنوان بزرگترین و مجهزترین کارخانه شیشه خاورمیانه به بهره برداری رسید. با وجود این، کارگران این کارخانه یک سالی می‌شود که شرایط مناسبی ندارند و معوقاتش به موقع پرداخت نمی‌شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز