خبرگزاری کار ایران

١٠ تیر، آخرین فرصت شرکت در جشنواره عکس سلفی «کارگر، تلاش، زندگی»

asdasd
کد خبر : ۵۰۵۵۴۹

به گفته مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط‌ عمومی سازمان تامین اجتماعی دهم تیر سال جاری آخرین مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره عکس سلفی «کارگر، تلاش، زندگی» است.

به گزارش ایلنا،  امیرعباس تقی پور، ضمن قدردانی از هنرمندان و علاقه مندانی که تا به امروز آثار خود را به این جشنواره ارسال کرده‌اند، گفت:با توجه به اینکه همزمان با هفته تامین اجتماعی  در تیرماه سال جاری از از بین عکس‌های ارسالی، بهترین عکس‌ها برگزیده و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت از این روی،امکان تمدید زمان ارسال آثار به جشنواره وجود ندارد.

مشاورمدیرعامل و مدیرکل روابط‌ عمومی،گفت: هنرمندان و کارگران گرامی که تمایل دارند در این جشنواره حضور داشته باشند ضروری است تا پایان روز دهم تیرماه نسبت به ارسال آثار خود اقدام کنند

وی درخصوص اهداف برگزاری این جشنواره گفت: این جشنواره در راستای ارج نهادن به تلاش‌های شبانه‌روزی کارگران گرامی در بخش‌های مختلف صنعتی، تولیدی، معدنی، کشاورزی و خدماتی به منظور ارتقای انگیزه‌های کاری، انعکاس و ماندگار کردن صحنه‌های جذاب و تاثیرگزار عرصه های مختلف زندگی شغلی و ایجاد فضای پر نشاط و خلاقانه در محیط های کاری برگزار می‌شود.

مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی با تاکید بر اینکه  ضروری است،علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره، آثار خود را به همراه مشخصات هویتی شامل نام و نام‌خانوادگی، شماره تلفن‌های  ثابت و همراه ، محل  و مکان ثبت عکس و... را به پست الکترونیکی دبیرخانه جشنواره  photo@tamin. ir  ارسال کنند.

وی در خصوص شرایط آثار ارسالی خاطرنشان کرد: علاقمندان باید طبق موضوع های اعلام شده (١- کارگر و محیط کار، ٢- کارگر و مطالعه، ٣- کارگر و فعالیت هنری، ٤- سفرۀکارگری، ٥- سفر یا ماموریت اداری، ٦- سلفی با اعضای خانواده، ٧- جمع دوستانه و شاد) عکس های خود را به ثبت رسانده و ارسال  نماید تا در موعد مقرر توسط داوران جشنواره مورد بررسی قرار گیرد.

براساس فراخوان این جشنواره مقرر است، به عکس اول لوح یادبود جشنواره و ٢ سکه تمام بهار آزادی و به نفر دوم و سوم نیز به به ترتیب لوح یادبود به همراه ١,٥ و ١ سکه تمام بهار آزای اهدا و به ١٥ نفر از هنرمندانی که آثارشان به بخش نهایی  راه یافته است، مبلغ  ٢٠٠٠,٠٠٠ریال بعنوان حق التصویر تقدیم خواهد شد.

یادآور می شود،نخستین جشنواره کارگری در سال گذشته همزمان با هفته کارگر، با عنوان "من و پدر و مادرکارگرم"برگزار شد که به ترتیب علی قدمی زاد، از شرکت نهان‌گل بروجن، جابر غلامی ٢٩ ساله از اراک و مهدی کرمی ٢١ ساله،کارگر ساختمانی از زنجان به ترتیب عناوین اول  تا سوم جشنواره یاد شده  را کسب کرده بودند.

علاقمندان برای مشاهده جزئیات فراخوان و کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.tamin.ir و در صورت لزوم با شماره های تلفن ٦٤٥٠٣١٧٦، ٦٦٥٩٦٦٢١ و یا شماره ٨٨٦٦٥٧٢٦٦ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز