خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

تشکل‌های کاری در دولت روحانی رسمیت بیشتری پیدا کردند/عملکرد وزارت کار رضایت‌بخش بود

asdasd
کد خبر : ۵۰۶۵۷۹

یک فعال کارگری معتقد است، عملکرد وزیر کار درخصوص به رسمیت شناختن تشکل‌های کارگری و بهبود روابط با کارگران رضایت‌بخش بوده است.

مهرزاد مویدی، عضو هیات مدیره کانون شورای کار استان فارس، در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم دوره اول چهارساله ریاست جمهوری حسن روحانی را در حوزه کارگری بررسی کنیم باید بگوییم که اتفاقات خوبی در ارتباط میان کارگران و مسئولان به وجود آمد.

وی ادامه داد: در دولت تدبیر و امید ما دیدیم که ارتباط دولت و به خصوص وزیر کار با کارگران و تشکل‌های کارگری با دولت‌های گذشته متفاوت بود. در دوران وزارت علی ربیعی بر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مشکلات صنفی کارگران به رسمیت شناخته شد.

این فعال کارگری افزود: کارخانه پشم شیشه شیراز در حال تعطیلی بود که شخص وزیر کار دستور دادند به وضعیت این کارخانه رسیدگی شود و به نوعی از تعطیلی آن جلوگیری کرد تا کارگران آن بیکار نشوند.

مویدی با اشاره به مطالباتی که جامعه کارگری در چهارساله دوم از وزیر کار خواهند داشت، می‌گوید: رسیدگی به وضعیت شرکت‌های شستا یکی از اولویت‌هایی است که در دولت بعد وزیر کار باید به آن رسیدگی کند.

او در پایان به بررسی عملکرد علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت و گفت: با توجه به همه ابعاد جامعه کار و کارگر ایران و مشکلاتی که دولت در حوزه‌های مختلف با آن دست به گریبان است، نباید انتظارات خود را فراتر از باور ببریم. عملکرد علی ربیعی در وزارت کار رضایت‌بخش بود و امیدواریم در چهار سال دوم دولت روحانی شاهد ادامه این روند باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز