خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون شورای اسلامی کار خراسان‌رضوی در گفت‌وگو با ایلنا:

کم‌آبی به صنایع غذایی خراسان رضوی صدمه زده/مسئولان استان از صنعت توریست غافل مانده‌اند

asdasd
کد خبر : ۵۰۷۰۲۶

رئیس کانون شورای اسلامی کار خراسان‌ رضوی معتقد است که مدیریت اقتصادی در استان با وجود پتانسیل بالای تولید و جذب توریست به سمت شکوفایی حرکت نمی‌کند.

احسان سهرابی، رییس کانون شوراهای اسلامی کار استان، در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا خاطرنشان کرد: کم آبی و عدم مدیریت صحیح آب باعث صدمه دیدن صنایع غذایی خراسان رضوی شده است.

او ادامه می‌دهد: به عنوان مثال در صنایع غذایی به دلیل مشکلات کم آبی، بجای چقندر از شکر استفاده می‌کنند که این جابجایی مواد اولیه باعث پایین آمدن کیفیت محصولات می‌شود.

سهرابی افزود: اقتصاد و صنعت استان در مسیر شکوفایی حرکت نمی‌کند. برای رسیدن به بازار رقابت در منطقه‌ باید از مدیران لایق و متخصص در راس برنامه‌ریزی‌های اقتصادی استفاده کنیم.

این فعال کارگری گفت: مدیران استانی به‌جای سرمایه‌گذاری در طرح‌هایی مانند مسکن مهر که مورد استقبال مردم قرار نمی‌گیرد به رشد واحد‌های صنعتی بیشتر اهمیت بدهند. عدم توجه به واحد‌های صنعتی  نتیجه سیاستگذاری‌های کلان خراسان رضوی است که باید تغییر کند.

این فعال کارگری معتقد است که مسئولان استانی به ۲۹ تا ۳۰ میلیون توریستی که در سال برای زیارت به این استان سفر می‌کنند بی‌توجه‌اند و از این پتانسیل استفاده نمی‌شود.

وی با انتقاد از مدیران استانی عنوان کرد: مدیران استانی در زمینه جذب گردشگران و همچنین توریست‌های پزشکی برنامه‌ریزی جدیدی انجام نداده‌اند و از این صنعت پرسود غافل مانده‌اند.

"توریست پزشکی به مسافرانی گفته می‌شود که جهت درمان بیماری خود مسافرت می‌کنند".

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز