خبرگزاری کار ایران

علی ربیعی در ارس مطرح کرد:

لزوم سامان‌دهی ساختارهای دوران رکود/ باید در شرایط پس از رکود به سمت تولید برویم

asdasd
کد خبر : ۵۰۷۱۶۳

وزیر کار تاکید کرد که در شرایط پس از رکود باید به سمت تولید برویم.

به گزارش ایلنا، علی ربیعی عصر امروز در حاشیه بهره‌برداری از دو واحد جدید تولیدی در منطقه آزاد تجاری-صنعتی ارس گفت: ورود جدی به بحث کارآفرینی و بهبود شرایط برای فعالیت صاحبان صنعت و تولید به منظور ایجاد اشتغال در کشور جزو رویکردهای جدی دولت است.

وی ادامه داد: در این راستا بهبود فضای کسب و کار با جدیت و حساسیت خاصی پیگیری می‌شود تا پرداخت تسهیلات و سرمایه در تسهیل شود. بر این اساس و در شرایط پس از رکود باید به سمت تولید برویم و ساختارهای دوران رکود را سامان دهیم.

عضو شورای مناطق آزاد کشور با اشاره به موفقیت‌های سال‌های اخیر منطقه آزاد تجاری - صنعتی ارس در ایجاد اشتغال گفت: در زمان حاضر در این منطقه 12 هزار شغل در زمینه‌های گوناگون ایجاد شده و کارگاه های جدید در حال افزایش بوده و کارگاه‌ها و واحدهای کلنگ‌زنی شده نیز به تدریج در حال فعال شدن هستند. این فعالیت‌ها نویدبخش توسعه روز افزون منطقه آزاد ارس است و این منطقه سهم مهمی در اشتغالزائی خواهد داشت.

وی با اشاره به بازدید خود از 2 واحد جدید تولیدی در ارس اظهارکرد: یکی از واحدها مربوط به تولید آلومینیوم بود که با توجه به اینکه سرانه مصرف آلومینیوم در کشور رو به فزونی است، می‌تواند ما در این بخش بی‌نیاز کند. این واحد تولیدی توانائی رونق بخشی به صنایع وابسته و پایین دستی را نیز دارد.

وزیر تعاون، کار و رفاه  اجتماعی همچنین متذکر شد: واحد دیگری که امروز افتتاح شد مربوط به تولیدات تعاونی دانش‌بنیان بود که واحدی بسیار بزرگ در تولید دستکش‌های مورد نیاز در مراکز درمانی است که در زمان حاضر وارد کننده آنها از خارج هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز