خبرگزاری کار ایران

احراز هویت بازنشستگان و موظفین خارج از کشور تسهیل شد

asdasd
کد خبر : ۵۰۸۰۹۸

صندوق بازنشستگی کشوری برای احراز هویت بازنشستگان خارج از کشور، شناسه (ID) جدیدی با عنوان cspf۲ در پیام‌رسان Skype فعال کرده است.

به گزارش ایلنا، «بهروز انتظاری» مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه سیستم‌های صندوق بازنشستگی کشوری با اعلام این خبر افزود: پیش از این بازنشستگان خارج از کشور تنها از طریق شناسه (ID) همیشگی یعنی cspfir قادر به برقراری ارتباط و انجام امور مربوط به احراز هویت خود بودند.

وی گفت: پیش از این  بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری  که در خارج از کشور حضور دارند  برای دریافت اهراز هویت خود دچار مشکل می‌شدند. این در حالیست که با راه‌اندازی شناسه جدید، بار ترافیک اهراز هویت در سایت صندوق بازنشستگی به حداقل رسیده وموجبات رضایتمندی مشترکان خارج از کشور را فراهم ساخته است.

انتظاری با تاکید بر فعال بودن هر دو شناسه cspfir و cspf۲ در پیام رسان Skype گفت: همانند روال گذشته، مشترکان این صندوق می‌توانند از طریق ارتباط تصویری در پیام رسان Skype احراز هویت شده و پس از هماهنگی با موکل خود در داخل کشور، حقوق را دریافت کنند.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه سیستم های صندوق بازنشستگی کشوری در خصوص نحوه ثبت‌نام مشترکان صندوق، خاطرنشان ساخت: مشترکان صندوق می‌توانند با مراجعه به سایت صندوق به نشانی cspf.ir و انتخاب گزینه «بازنشستگان خارج از کشور» اطلاعات تکمیلی را در این خصوص تکمیل نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز