خبرگزاری کار ایران

معاون امور استان‌های تشکیلات خانه کارگر:

دولت روحانی مظلوم‌ترین دولت تاریخ است/ باید با شفاف‌سازی جلوی تخریب‌ها را گرفت

asdasd
کد خبر : ۵۰۸۳۵۲

حسن صادقی معاون امور استانهای تشکیلات خانه کارگر با بیان اینکه دولت روحانی مظلومترین رییس جمهور تاریخ ایران است، از دبیران اجرایی خانه‌های کارگر در سراسر کشور خواست تا به شفاف سازی تخریبهای صورت گرفته علیه دولت بپردازند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن صادقی معاون امور استانهای تشکیلات خانه کارگر در گردهمایی سراسری دبیران اجرایی این تشکل صنفی با بیان اینکه دولت  روحانی مظلومترین رییس جمهور تاریخ ایران است، از دبیران اجرایی خانه‌های کارگر در سراسر کشور خواست تا به شفاف سازی تخریبهای صورت گرفته علیه دولت بپردازند.

وی در توجیه این دیدگاه خود گفت: در دوران جنگ تحمیلی محوریت بر دفاع مقدس بود. پس از آن تاکید بر سازندگی بود و دولت اصلاحات نیز این روند را ادامه داد و کشوری آباد را تحویل دولت احمدی نژاد داد، به همین دلیل در دولت اول آقای احمدی نژاد علیرغم آغاز برخی اشتباهات،مشکل عیانی در اداره کشور بروز نیافت اما با شکل گیری دولت دوم آقای احمدی نژاد،نتیجه اتخاذ سیاستهای غلط اقتصادی بوضوح روشن شد و کشور هم در باتلاق تحریم فرورفت و هم با تهدید مواجه شد؛ سیاست خارجی به شکست گرایید و همین امر کار را به جایی رساند که صدای اجرای سیاست نفت در برابر غذا نیز به گوش رسید. نمی توان فراموش کرد در نتیجه این شراط از نظر فضای اقتصادی آنقدر منزوی شده‌بودیم که حتی شرکت نفت آنگولا از همکاری گازی با ایران انصراف داد.

معاون اموراستانهای خانه کارگر با اعلام اینکه احمدی نژاد دولتی بحران زده از نظر سیاست خارجی و اقتصادی و اجتماعی را تحویل روحانی داد گفت: تلاش دولت روحانی از ابتدا ارایه خدمت واقعی و جلب رضایت مردم بود اما متاسفانه بسیاری از مخالفان بی انصاف دست به تخریب دولت زدند و بدتر اینکه صداوسیما نیز از همان ابتدا به تخریب دولت پرداخت و بسیاری از چهره‌های سیاسی شکست خورده و با بسیج کرن نهادهای متبوعشان،  دست به دست هم دادند تا دولت را در نزد افکار عمومی ناکارآمد نشان دهند.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات کارگری یکی از مشکلات اصلی کشور است گفت: خوشبختانه خانه کارگر سعی در شفاف سازی کرد و به همت دبیران اجرایی توانستیم به مردم آگاهی بدهیم و اجازه ندادیم مخالفان از این مشکلات دستاویزی برای تخریب دولت درست کنند.

صادقی با تاکید بر اینکه اعتقادی به سکوت نداریم گفت: همواره انتقادهایمان را مطرح کرده ایم اما بنا نداریم اجازه بدهیم جامعه کارگری را ابزاری برای تخریب دولت قرار بدهند.

وی انتقاد را حق همگانی دانست و گفت: اگر انتقادی می کنیم، به دلیل نفی فعالیتهای مثبت نیست و همگان می‌دانند که ما هیچگاه  بنا بر سیاه نمایی نداشته و نداریم. اما یادمان باشد که خوشحال نمی شویم بدنه وزارت کار را از جامعه کارگری بگیرند.

صادقی افزود: این در حالی است که دنبال سهم خواهی هم نبوده و نیستیم و نمی خواهیم نظر خودمان را هم تحمیل کنیم.

معاون خانه کارگر با تاکید بر اینکه اگر به دنبال حفظ وضع موجود هستیم به دلیل آن است که نمی خواهیم وضعیت از این بدتر بشود گفت: باید از دولت روحانی حمایت کنیم و به نوعی ریل گذاری کنیم که تفکر و مشی اعتدال دولت روحانی در دولت سیزدهم نیز استمرار داشته باشد.

وی با انتقاد ازبرخی هتک حرمتها بویژه در هفته های اخیرو  تاکید بر اینکه گفتمان برخی ها، خشونت و متاسفانه داب شان  دعوای خیابانی است گفت: این افراد می خواهند همه چیز را به روزهای اوایل انقلاب بازگردانند.

معاون دبیر کل خانه کارگر به تبعات این قبیل بداخلاقی ها اشاره کرد و گفت: امروزه اقتصاد نیز متاثر از فضای سیاسی است. وقتی عده ای با لفاظی فضای تهدید را درست می کنند، سرمایه گذار هم از این فضا فرار می کند زیرا به دنبال امنیت سرمایه اش می گردد. بنابر این سرمایه اش را بر می دارد و به دیگر کشورها می رود.

وی با تاکید بر اینکه سرمایه را باید مانند مستاجر بدانیم گفت: سیاست ورزان باید تکلیف خودشان را با اقتصاد روشن کنند. این درست نیست که بازی های سیاسی به جان اقتصاد بیفتد و آنگاه بخواهیم دولت در مسیر سیاستی گام بردارد که عده ای خشونت طلب به هم ریخته اند.

صادقی از دبیران اجرایی خانه کارگر خواست تا به شفاف سازی تخریبهای صورت گرفته علیه دولت بپردازند و گفت: البته نقد را فراموش نکنید اما اجازه ندهید عده ای به بهانه نقد، همه چیز را تخریب کنند.

صادقی در پایان همه دبیران را به تلاش بی وقفه برای استمرار حضور ربیعی در مسند وزارتکار فراخواند و تاکید کرد که رمز موفقیت این تشکیلات تکیه و تبعیت از  خردجمعی بوده و خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز