خبرگزاری کار ایران

دفتر شهرداری سردشت در گفتگو با ایلنا:

اگر بدهیِ قبلی نبود؛ مشکلی نداشتیم/ سه ماه از مطالبات کارگران تا آخر تیر پرداخت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۱۰۳۸۳

دفتر شهرداری سردشت از تلاش برای پرداخت مطالبات کارگران این شهرداری تا آخر تیرماه خبر داد.

دفتر شهرداری سردشت در گفتگو با خبرنگار ایلنا ضمن تایید 4 ماه مطالبات مزدی کارگران این شهرداری گفت: تا آخر تیرماه، سه ماه از این معوقات پرداخت می‌شود.

وی با بیان این که سیستم شهرداری نیز به خاطر عدم  پرداخت دستمزدهای کارگران ناراحت است و شرایط سخت کارگران را درک می‌کند؛ گفت: مساله اصلی این است که شهرداری سردشت، مشکل درآمدی دارد؛ این مجموعه هیچ درآمد پایداری ندارد و بنابراین منبعی برای پرداخت منظم وجود ندارد.

این مقام مسئول تاکید کرد که بیش از دویست کارگر شهرداری و همچنین کارمندان دفتری، در چهار ماه گذشته حقوق نگرفته‌اند و از این بابت دچار مشکل هستند.

وی در ادامه به تغییر و تحول اخیر در شهرداری سردشت اشاره کرد و گفت: حدود 6 ماه است که شهردار جدید منصوب شده؛ در زمان آغاز به کار، حدود 6 ماه مطالبات کارگران در زمان شهردار قبلی بود که به مرور پرداخت شد؛ اگر این بدهی‌های قبلی نبود، امروز دچار مشکل نبودیم و معوقات کارگران به موقع پرداخت می شد؛ حالا نیز انشالله تا آخر تیر مشکل پرداخت‌ها حل خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز