خبرگزاری کار ایران

رئیس انجمن صنفی کارگران ساختمانی مریوان و سروآباد:

به تعامل میان تشکل‌های صنفی معتقدیم/ انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی کردستان بازرسی‌های بیمه‌ای را سریعتر انجام دهند

asdasd
کد خبر : ۵۱۰۴۵۱

میکائیل صدیقی ضمن تاکید بر لزوم تعامل میان تشکل‌ها و نهادهای صنفی کارگری، از هماهنگی میان انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی در استان کردستان با هدف تسهیل بیمه کردن کارگران خبر داد.

میکائیل صدیقی (رئیس انجمن صنفی کارگران ساختمانی مریوان و سروآباد) در گفتگو با ایلنا از برگزاری یک نشست با حضور اعضای انجمن صنفی کارگران ساختمانی مریوان و انجمن صنفی کارگران ساختمانی سقز خبر داد.

وی موضوعات این نشست را تلاش در جهت  ارائه راه حل برای فراهم آوردن تسهیلات بیشتر برای کارگران عضو این دو انجمن و بررسی فعالیت های دو انجمن  و همچنین بحث در ارتباط با  سامانه رفاهی کارگران ساختمانی عنوان کرد.

صدیقی با بیان این که  کارگران ساختمانی برای بهرمند شدن از سهمیه بیمه باید در این سامانه ثبت نام و بازرسی ها از طریق بازرسین انجمن های صنفی تایید و همچنین در‌مرحله بعد مورد تایید سربازرس هر استان قرار بگیرد؛ گفت: در نشستی که برگزار کردیم، بر اهمیت انجام بازرسی ها در کمترین زمان ممکن تاکید شد.

سربازرس بیمه کارگران ساختمانی در استان کردستان با تاکید بر لزوم ارتباط و تعامل سازنده تشکل‌ها و نهادهای کارگری در جهت پیگیری مطالبات افزود: متاسفانه اکنون در خیلی از شهرستان‌های استان کردستان کارگران ساختمانی زیادی هستند که چندین سال در صف و نوبت بیمه شدن هستند شهرستان‌های از قبیل مریوان و سرواباد ، سقز ، کامیاران ، بانه ، دیواندره و .... در این شهرستان‌ها بایستی انجمن‌های صنفی تمام قد وارد میدان عمل شوند و با تعامل با یکدیگر، امر مطالبه گری را علی‌الخصوص در مورد بیمه، سرعت ببخشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز