خبرگزاری کار ایران

روز گذشته رخ داد؛

کشته و زخمی شدن دو کارگر در بادرود بر اثر برق گرفتگی

asdasd
کد خبر : ۵۱۰۹۶۵

روز گذشته در اثر برق گرفتگی دو کارگر در بادرود کشته و زخمی شدند.

به گزارش ایلنا، روز گذشته (بیست و دوم تیرماه)، دو کارگر حین کار در ساختمان نیمه‌ کاره بادرود براثر برق گرفتگی کشته وزخمی شدند.

در این باره رئیس مرکز فوریت های پزشکی شهرستان نطنز به رسانه‌ها گفته است: حوالی ظهر روز پنج شنبه در ساختمان نیمه‌ کاره در کنار مسجد توکل بادرود واقع در بلوار کشاورز دو نفر کارگر ساختمانی که در حال عملیات جوشکاری و بنایی بودند دچار برق‌ گرفتگی شدید شدند.

حسین مخلصی با بیان این که نیروهای پایگاه اورژانس ۱۱۵ و هلال‌احمر بادرود بدون فوت وقت و با دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند، افزود: یکی از حادثه‌ دیدگان به نام علی باغبانی که بر اثر برق‌ گرفتگی از یکی از طبقه های ساختمان نیمه کاره به پایین پرت شده بود علائم حیاتی نداشت و با وجود تمام تلاش های پزشکان و عوامل درمانی در بیمارستان فاطمیه بادرود درگذشت.

وی اضافه کرد: عیسی حدادی ۴۶ ساله که مصدوم دیگر این حادثه است نیز دچار سوختگی از ناحیه دو دست شده و هم‌ اکنون در بیمارستان فاطمیه بادرود بستری و مداوا بر روی وی در حال انجام است.

رئیس مرکز فوریت های پزشکی شهرستان نطنز با بیان این که حال عمومی این مصدوم رضایت‌ بخش است، خاطر نشان کرد: علت حادثه توسط کارشناسان فنی و انتظامی در دست بررسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز