خبرگزاری کار ایران

هویت کارگران کشته شده به دست تروریست‌ها فاش شد

asdasd
کد خبر : ۵۱۴۸۹۲

دو کارگر سیستان و بلوچستانی که هفته گذشته به دست تروریست‌ها کشته شده بودند از اهالی روستای "کوهک" از توابع شهرستان سراوان بودند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هویت کارگری که دوشنبه هفته گذشته (۲۵ تیرماه) در مناطق مرزی سیستان و بلوچستان با شلیک تروریست‌ها کشته شده بودند مشخص شد.

در این حادثه تروریستی دو کارگر به نام‌های "عتیق نقیبی" و "غلام‌جان نقیبی" که از اهالی روستای کوهک از توابع شهرستان سراوان بودند جهت انجام برخی فعالیت‌های تاسیساتی(جوشکاری) به مناطق مرزی رفته بودند.

به گفته منابع خبری ایلنا در سیستان و بلوچستان، محلی که این دو جوشکار آنجا کشته شده‌اند ۷۰۰ کیلومتر از زاهدن دورتر است و به دلیل وضعیت نامناسب جاده‌ای برای رسیدن به آنجا باید از مرکز استان ۲۴ ساعت رانندگی کرد.

 

در همین رابطه محمدنعیم امینی‌فر، رئیس مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان پیش‌تر به خبرنگار ایلنا گفته بود با توجه به اینکه شلیک از خارج از مرزهای ایران توسط نیروهای تروریستی صورت گرفت، تلاش خواهیم کرد تا این دو کارگر در ردیف شهدا قرار بگیرند. این موضوع باید با قوانین بنیاد شهید هماهنگ باشد.

او با اشاره به وضعیت معیشتی مردم سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به وضعیت نامساعد معیشتی مردم سیستان و بلوچستان دولت باید نگاه ویژه‌ای به کارگران این استان داشته باشند تا آنها برای کسب درآمد به مناطقی نروند که در تیررس گروهک ترویستی قرار نگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز