خبرگزاری کار ایران

امروز اتفاق افتاد؛

سوختگی شدید تعدادی از کارگران سیمان خوزستان+اسامی مصدومان

asdasd
کد خبر : ۵۱۶۰۴۰

هشت نفر از کارگران کارخانه سیمان خوزستان در رامهرمز بر اثر ریختن مواد داغ کوره دچار سوختگی شدید شدند. حال یک نفر از از مصدومان وخیم گزارش شده است.

به گزارش ایلنا، هشت نفر از کارگران کارخانه سیمان خوزستان در رامهرمز امروز (چهارشنبه/۴ مرداد) بر اثر ریختن مواد داغ کوره دچار سوختگی شدید شدند.

« بختیاری»  رییس کارخانه سیمان خوزستان با اعلام این خبر به رسانه‌ها گفت؛ کارگران سریعا توسط پرسنل بهداشت کارخانه و اورژانس راهی بیمارستان مادر رامهرمز شدند و حال یکی از مصدومان وخیم گزارش شده است.

«شهیار میرخشتی» رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان گفته است؛ این حادثه ساعت ۱۲:۵۰ امروز (۴ مردادماه) به علت ریختن مواد داغ در کوره در کارخانه سیمان خوزستان در رامهرمز رخ داد و بر اثر این حادثه یک نفر دچار ضربه مغزی و هفت نفر دچار سوختگی شده‌اند.

وی افزود: شش نفر از مصدومان سوختگی به بیمارستان سوانح و سوختگی آیت‌الله طالقانی اهواز انتقال یافتند و یک نفر که حال وخیمی داشت و دچار ضربه مغزی شده بود، به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شد. همچنین یک مصدوم دیگر به بیمارستان رامهرمز منتقل شد.

اسامی حادثه‌دیدگان به شرح زیر است:

۱) کورش بهوندی

۲)سیاوش کریمی

۳)عابد حسین‌زاده

۴)شهریار کمایی

۵)احسان بیرانوند

۶)ایرج نصیری

۷)کریم زمانی

۸)میلادموسوی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز