خبرگزاری کار ایران

واکنش نماینده صنفی کارگران همدان به انتقادات نماینده «رزن»؛

جامعه کارگری از عملکرد ربیعی راضی است

asdasd
کد خبر : ۵۱۷۵۱۴

در پی انتشار رسانه‌ای اظهارات انتقادگونه نماینده حوزه انتخابیه «رزن» از عملکرد وزارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ یک فعال صنفی کارگری استان همدان اعلام کرد: برخلاف چنین قضاوت‌های نادرستی، جامعه کارگری از عملکرد وزیر کنونی تعاون، کار و رفاه اجتماعی راضی‌است.

عضو شورای اسلامی کار  استان همدان در واکنش به انتقاد یکی از نمایندگان این استان در مجلس از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به خبرنگار ایلنا گفت: نمایندگان به موجب وظایفی که در مقام نمایندگان مردم دارند، مختارند تا برای دستیابی به حقیقت در موضوعات مختلف دست به انجام تحقیق بزنند.

قاسمی با بیان اینکه اگر این تحقیقات مطمئن و معتبر باشد می‌تواند به مبنایی برای موضعگیری نمایندگان مجلس تبدیل شود، گفت: چنانچه مشابه چنین تحقیقاتی راجع به معضلی نظیر بیکاری صورت گرفته باشد، مشخص خواهد شد که هرگز مشکل بیکاری از عملکرد وزیر یک وزارتخانه ناشی نشده است، بلکه تمامی ارگان‌های کشور در این وضعیت دخیل هستند.

این عضو شورای اسلامی کار سیمان هگمتانه در عین حال با اشاره به برنامه‌های وزارت کار برای مبارزه اشتغالزایی و کاهش بیکاری ادامه داد: تحقق برنامه‌های وزارت کار احتیاج به زمان دارد، بنابراین جدا از بحث پیش‌بینی های کارشناسی، اکنون زمان مناسبی برای قضاوت در مورد تاثیرگذاری این برنامه‌ها نیست.

این فعال کارگری در عین حال راجع به کارنامه چهارساله علی ربیعی در وزارت کار خاطرنشان کرد: برعکس قضاوت‌های نادرست، علی ربیعی به عنوان وزیر کار کابینه یازدهم در ارتباط با کارگران از خود صداقت و حسن نیتی را نشان داد که می تواند مسیر وزارت او در چهار سال دوم را هموارتر کند.

قاسمی افزود: جامعه کارگری عملکرد ربیعی را در قیاس با شرایط پیش از دولت یازدهم رضایت بخش و مثبت تلقی می‌کند و قطع یقین نمایندگان مجلس که در راستای شرح وظایف نمایندگی خود درصدد تحقیق انجام راجع به مسائل مختلف اجتماعی هستند، از این مسئله آگاهند و آن را در تصمیمات خود ملاک قرار خواهند داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز