خبرگزاری کار ایران

صبح امروز رخ داد؛

احضار شماری از کارگران نیشکر هفت‌تپه به مراجع قضایی

asdasd
کد خبر : ۵۲۰۰۳۳

گروهی از کارگران مجتمع نیشکر هفت‌تپه صبح امروز به دادسرای شهرستان شوش فراخوانده شدند.

شماری از کارگران مجتمع نیشکر هفت‌تپه در تماس با خبرنگار ایلنا گفتند: صبح امروز (۱۵ مرداد ماه) گروهی از همکاران آنها براساس اوراق احضاریه‌‌ای که در روزهای گذشته دریافت کرده بودند به دادسرای شهرستان شوش مراجعه کردند.

تعداد کارگران فراخوانده شده دست‌کم تا 30 نفر برآورده می‌شود.   

در این زمینه «سیامک افشار» قائم مقام مجتمع نی شکر هفت تپه با تایید خبر احضار تعدادی از کارگران از سوی دادسرای شهرستان شوش گفت: فراخوانده شدن این کارگران به مراجع قضایی ارتباطی با این واحد صنعتی ندارد و مسئولان قضایی و انتظامی شهرستان شوش خود تصمیم به این کار گرفته‌اند.

وی در عین حال گفت: ممکن است این احضار با برپایی تجمع صنفی که در هفته‌های گذشته توسط گروهی از کارگران مجتمع نیشکر هفت‌تپه برپا شده بود؛ مرتبط باشد.

پیش از این نیز (چهارم مرداد ماه) تعداد ۱۵ نفر از کارگران این واحدی تولیدی از سوی دادسرای شهرستان شوش بازداشت شده بودند که ۵ نفر از آن‌ها بعد اظهر‌‌ همان روز آزاد شده و مابقی هفتم مرداد ماه، به قید کفالت ۲۰ میلیون تومانی از بازداشتگاه فجر دزفول آزاد شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز