خبرگزاری کار ایران

نشست تخصصی امنیت شغلی و امنیت سرمایه‌گذاری و تولید برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۲۰۱۴۱

نشست تخصصی امنیت شغلی و امنیت سرمایه‌گذاری و تولید با هدف ایجاد وحدت نظر میان دیدگاه‌های صنفی شرکای کارگری و کارفرمایی روز دوشنبه (۱۶ مرداد) در مجموعه تلاش برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، نشست تخصصی امنیت شغلی و امنیت سرمایه‌گذاری و تولید با هدف ایجاد وحدت نظر میان دیدگاه‌های صنفی شرکای کارگری و کارفرمایی روز دوشنبه (۱۶ مرداد) در مجموعه تلاش برگزار می‌شود.

 در مناسبات حاکم در روابط کار شرکای کارگری و کارفرمایی بر سر تامین امنیت شغلی و تولید سرمایه‌گذاری دارای اشتراک نظر هستند اما هر کدام از این طرفین براساس منافع صنفی خود رویکردهای متفاوتی را برای به وجود آوردن این امنیت دنبال می‌کنند.

به همین منظور در این کنفرانس که با حضور نمایندگان تشکل‌های عالی صنفی کارگری کارفرمایی مدیران دولتی و اساتید دانشگاه‌ها برگزار می‌شود، تلاش می‌شود تا دیدگاه‌ها به وحدت نظر و تعامل بیشتر میان نقطه نظرات کارگران و کارفرمایان درباره تامین امنیت شغلی، تولید و سرمایه‌گذاری منجر شود.

در این کنفرانس همچنین با هدف اینکه چگونه می‌توان در واحد‌های تولیدی امنیت شغلی، تولید و سرمایه‌گذاری را افزایش داد و به نوعی به نقطه تعادلی رسید که در آن نگاه تک بعدی و یک سویه نسبت به تامین امنیت اشتغال یا تولید سرمایه‌گذاری وجود نداشته باشد بحث و تبادل نظر خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز