خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

ربیعی چهار سال با زیاده‌خواهان و سهم خواهان مبارزه کرد/در ابتدای دولت اول روحانی هیچکس مسئولیت وزارت کار را نمی‌پذیرفت

asdasd
کد خبر : ۵۲۰۹۲۲

سلمان خدادادی معتقد است علی ربیعی با توجه به حفاظتی که از سازمان‌های مرتبط وزارتخانه تعاون کار و رفاه اجتماعی داشته است، می‌تواند همچنان تاثیرات مثبت داشته باشد.

سلمان خدادادی (عضو فراکسیون اجتماعی مجلس) به خبرنگار ایلنا گفت: در دو دوره دولت خدمتگذار صدمات زیادی به مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وارد شد که پس از آن در شرایطی که هیچکس مسئولیت این وضعیت را بر دوش نمی‌گرفت. علی ربیعی به عنوان فردی از بدنه جامعه کارگری بر مسند وزارت قرار گرفت.

او ادامه داد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جزء استراژتیک‌ترین نهادهای کشور است که باید از ذخایر آن به خوبی حفاظت شود. می‌توان گفت که در چهار سال اول دولت روحانی  وزیر کار همه نیروی خود را صرف مبارزه با زیاده‌خواهی کسانی کرد که می‌خواستند از صندوق‌هایی که ثروت کارگران در آنها قرار دارد، به نفع خود بهره ببرند.

این نماینده مجلس با تشریح مبارزه ربیعی با زیاده‌خواهان افزود: ۳۰ درصد چرخ مالی کشور حول محور سازمان تامین اجتماعی می‌چرخد، سازمانی که در ۸ سال دولت خدمتگذار ۸ مدیرعامل جدید به خود دید ولی در چهار سال اول دولت تدبیر و امید این سازمان به ثبات مدیریتی رسید.

خدادای با اشاره به وزاری پیشین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: پیش از این هیچ وزیری نتوانسته بود یک دوره چهار ساله بر مسند وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی بماند اما ربیعی توانست پس از گذراندن یک دوره چهار ساله؛ یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های حسن روحانی برای هیات دولت جدیداش باشد. همچنین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی توانست موفقیت‌های خوبی در خصوص روابط کار و کارگر، آزادی برای بیان اعتراضات کارگری، بیمه روستاییان و ... به دست آورده است.

او گفت: متاسفانه برخی بدون درنظر گرفت وضعیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از عملکر علی ربیعی انتقاد می‌کنند اما نمی‌دانند که او برای جلوگیری از خواسته‌های نامعقول برای نفوذ به سازمان‌های مرتبط با وزارت‌خانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی چه هزینه‌ای پرداخت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز