خبرگزاری کار ایران

یک فعال کارگری در گفت‌وگو با ایلنا:

جامعه کارگری شاهد شفافیت در وزارت کار بود/ربیعی دغدغه معیشت کارگران را دارد

asdasd
کد خبر : ۵۲۰۹۹۶

یک فعال کارگری معتقد است؛ یکی از نکات مثبت وزارت علی ربیعی توجه به معیشت کارگرانی است که با حداقل دستمزد زندگی می‌کردند.

اسماعیل حق‌پرست (دبیر اجرایی خانه کارگر تهران) به خبرنگار ایلنا گفت: در اولین دوره چهارساله حسن روحانی در مقابل دوره هشت ساله دولت خدمت‌گذار، جامعه کارگری شاهد شفافیت در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود.

او ادامه داد: نباید دورانی را فراموش کنیم که میلیاردها تومان وام بدون هیچ مدرکی از صندوق‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به افراد خاص پرداخت شد که این موضوع باعث نگرانی کارگران و افراد تحت پوشش این وزارتخانه شده بود.

حق‌پرست با اشاره به حقوق‌های نجومی و دستمزدهای بالایی که برخی دریافت می‌کردند، گفت: در شرایطی که ما در مطبوعات اخبار حقوق‌های نجومی را دنبال می‌کردیم در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هیچ خبری از این دست وجود نداشت که این موضوع به نوع مدیریت ربیعی بازمی‌گردد.

این فعال کارگری با اشاره به وزارت علی ربیعی افزود: ربیعی به امورات کارگرانی که از نظر معیشتی با حداقل دستمزدها زندگی می‌کردند، رسیدگی کرد که در این خصوص جامعه کارگری به آینده خود امیدوار شد.

حق‌پرست در پایان گفت: ربیعی توانست با توجه با آشنایی که با حوزه کارگری دارد مشکلات این جامعه را شناسایی کند که امیدواریم با ابقای او در مسند وزارت؛ فعالیت‌های سازنده او همچنان ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز