خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی کار پلی‌اکریل:

چشم امید پرسنل پلی‌اکریل به همت مسئولان/منتظر بازگشایی خطوط تولید در مهرماه هستیم

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۰۰۸

علیرضا خرمی می‌گوید: امیدواریم در مهرماه همه خطوط تولید در پلی‌اکریل فعال شود و بتوانیم با ظرفیت کامل فعالیت داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، خطوط تولیدِ شرکت پلی‌اکریل اصفهان از ابتدای سال جاری به دلیل کمبود نقدینگی تعطیل است و این شرکت، کارگران خود را به بیمه بیکاری معرفی کرده است؛ در حال حاضر فقط حدود ۵۰۰ کارگر نگهبانی و مراقبت در شرکت مشغولند و بیش از هزار کارگر متخصص شرکت، حقوق بیکاری می‌گیرند. این کارگران قرار است از اول مهر به سرکار بازگردند.

علاوه بر پلی‌اکریل، شرکت DMT که از شرکت‌های اقماری پلی‌اکریل و دارای چند صد کارگر است، در تعطیلی موقت به سر می‌برد. در ماههای گذشته هیات حمایتی دولت در کارخانه مستقر شده‌اند و تلاش دارند مشکلات این واحد تولیدی را رفع کنند.

علیرضا خرمی (عضو شورای اسلامی کار شرکت پلی‌اکریل اصفهان) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با ابراز امیدواری در مورد آتیه این شرکت قدیمیِ نساجی کشور گفت: ۴۵ روز تا بازگشت به کار کارگران باقی مانده و قرار است اول مهرماه همه کارگرانی که در حال حاضر حقوق بیکاری می‌گیرند، به کارخانه بازگردند.

وی با بیان اینکه هنوز تسهیلات ۲۰ میلیارد تومانی وعده داده شده به شرکت تعلق نگرفته، گفت: امیدواریم مشکلات اداریِ تخصیص تسهیلات هرچه زود‌تر حل شود و با دادن این اعتبار مالی، قفل‌های قطب نساجیِ کشور، گشوده شود.

خرمی ضمن تمجید از تلاش‌های صورت گرفته از جلسه مثبت شورای اسلامی کار با مدیران کارخانه در روزهای گذشته خبر داد و گفت: در این جلسهٔ امیدوارکننده، مدیران گفتند که تا ۱۵ روز آینده شروع به راه‌اندازی خطوط تولید خواهند کرد و در ‌‌نهایت تا پانزدهم مهرماه، کارخانه به ظرفیت کامل خواهد رسید.

این فعال کارگری در پایان اظهار داشت: چشم امید پرسنل پلی اکریل به همت مسئولان دوخته شده؛ در این مدت کارگران متخصص این شرکت بیکار و سرگردان بوده‌اند و اگر خدای نکرده نتوانند به سر کار بازگردند، همه این تخصص‌ها و مهارت‌ها هدر خواهد شد؛ پلی‌اکریلی‌ها از متخصص‌ترین و حرفه ای‌ترین کارگران ایران هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز