خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی روزخبرنگار را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۰۱۳

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با صدور پیامی، هفدهم مرداد ماه، روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران کشور به ویژه خبرنگاران حوزه سازمان تامین اجتماعی، تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، سیدتقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با صدور پیامی که متن کامل آن به شرح ذیل است، هفدهم مرداد ماه، روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران کشور به ویژه خبرنگاران حوزه سازمان تامین اجتماعی، تبریک گفت.
هفدهم مرداد ماه یادمان شهادت مظلومانه محمود صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی، «روز خبرنگار» نامیده شده است، روزی یادآور مجاهدت‌های زنان و مردانی حقیقت طلب است که، بیرق بزرگ «آگاهی بخشی» را برافراشته نگاه داشته و خاضعانه و بی‌ادعا وجود خویش را چراغ راه جامعه کرده‌اند.

 زندگی انسان امروز، بیش از هر زمان دیگر مرهون دریافت اطلاعات درست، واقعی و دور از حواشی و وفادار به موازین حرفه‌ای ارتباطات اجتماعی و اطلاع رسانی است.

براین اساس، وجود ساز و کارهای تضمین کننده فعالیت حرفه‌ای خبرنگاران، هموار بودن مسیر انتشار آزاد اطلاعات و حق دسترسی مردم به اطلاعات از مهم‌ترین عناصرشکل گیری چرخه آزاد اطلاعات به شمارمی رود.

همت والای خبرنگاران در انعکاس اخبار و اطلاعات، بیان مسائل و مشکلات مردم و انعکاس واقعیت‌های زندگی اجتماعی، ارزش‌هایی بلند و ستودنی است به ویژه آنکه ایفای این رسالت خطیر با رعایت موازین اخلاقی و شرافت حرفه‌ای، احترام به حقوق فردی و اجتماعی مردم، و حفظ حریم و اسرار خصوصی و شئون انسانی مخاطبان، همراه بوده باشد.

اینجانب فرارسیدن روز خبرنگار را صمیمانه گرامی داشته و با آرزوی سلامت و بهروزی برای تمامی دست‌اندرکاران حوزه رسانه و اطلاع رسانی کشور و امید به شکل گیری نظام رسانه‌ای همه جانبه نگر در دفاع متقابل از حقوق مردم و اهالی رسانه‌ها و استقرار تشکل‌های صنفی برخاسته از آراء واقعی روزنامه نگاران و خبرنگاران متعهد این مرز و بوم، از درگاه خداوند متعال توفیق روزافزون برای یکایک این عزیزان در فضای رسانه‌ای ایران اسلامی خواستارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز