خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تامین اجتماعی استان قم:

انتخاب دوباره ربیعی راهی برای بهبود وضعیت کارگران است

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۲۰۹

مدیرکل تامین اجتماعی استان قم می‌گوید: باتوجه به احساس مسئولیتی که ربیعی نسبت به حوزه کارگری دارد و با درد دردمندان آشناست، می‌تواند در چهار سال آینده نیز به اقشار آسیب پذیر جامعه کمک کند.

سیدمجتبی موسوی (مدیرکل تامین اجتماعی استان قم) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت:‌ حضور علی ربیعی به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جامعه کارگری بسیار محسوس بود.

او در همین رابطه اظهار داشت: در چهار سال اول دولت روحانی؛ سفرهای متعدد وزیر کار به استان قم و تشکیل جلساتی که با فعالان کارگری داشت، نشان می‌دهد او به موضوعات کارگری بسیار اشراف دارد و وضعیت کارگران برایش مهم است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان قم در واکنش به اعلام نام علی ربیعی به عنوان وزیر پینشهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: باتوجه به احساس مسئولیتی که ربیعی نسبت به حوزه کارگری دارد و با درد دردمندان آشناست، می‌تواند در چهار سال آینده نیز به اقشار آسیب‌پذیر جامعه کمک کند.

موسوی به وضعیت اداره کل تامین اجتماعی استان قم اشاره کرد و گفت:‌ در چهار سال گذشته ما توانستیم بسیاری را تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دهیم و به آنها خدمات ارئه کنیم.

مدیرکل تامین اجتماعی استان قم در پایان گفت: با الکترونیکی کردن خدمات سازمان تامین اجتماعی توانستیم گام بزرگی را در ارائه خدمات برداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز