خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

ربیعی؛ وزیری پاک‌دست و پاسخگو است

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۴۷۰

دبیرخانه کارگر قزوین می‌گوید با حضور وزیری پاکدست در راس وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی امروز شاهدیم که این وزارت خانه و سازمانهای وابسطه به آن مورد اعتماد مردم است و با نگاه مطلق غیرسیاسی و به دور از حاشیه حرکت می‌کند.

«عید علی کریمی» با بیان اینکه براساس سنجش‌های صورت گرفته از افکار عمومی، تلقی مردم از عملکرد وزارت خانه کار به نسبت وزرای قبلی رضایت بخش بوده است، تصریح کرد: عملکرد چهار ساله ربیعی نشان می‌دهد آرامش به جامعه کارگری برگشته و انشالله امیدواریم با تصدی دوباره ایشان همه کمک کنیم تا این آرمش که ناشی از رضایت است، بیشتر شود.

وی با بیان اینکه خواسته همه ما ریشه کن شدن بیکاری در کشور برای ادامه حیات هستیم، افزود: آقای ربیعی در طول چهار سال گذشته با رعایت اخلاق مداری و پاکدستی تمام تلاش خود را برای بهبود فضای کار، توانمندسازی اقشار کارگری و ارتقای سطح سلامت و معیشت کارگران بکار گرفته است.

به گفته وی، وزیر کار بر خواسته از جامعه کارگری است و ایشان آشنایی لازم را با شرایط کارگری کشور دارد به همین دلیل انتظار داریم در چهار سال آینده به عملکرد مثبت خود را ادامه دهد.

او در ادامه به برنامه‌هایی که باید در چهار سال دوم در دستور کار وزیر کار قرار بگیرد اشاره کرده و گفت: اولویت اصلی جامعه کارگری کشور ساماندهی قرارداد‌های موقت کار و در راس آن ایجاد اشتغال است.

کریمی با بیان اینکه امیدواریم با انجام این دو مقوله مهم امنیت شغلی کارگران تامین شود، افزود: انتظار داریم با استمرار حضور آقای ربیعی و پیگیری جدی ایشان، شاهد اثربخشی هرچه بیشتر تدابیر دولت برای رفع دغدغه‌های معیشتی و رفاهی آحاد مردم و به‌ویژه نیروهای مولد و بازنشستگان و مستمری‌بگیران که به حق از صاحبان اصلی این انقلاب هستند، باشیم.

او با بیان اینکه جامعه کارگری عملکرد ربیعی را در قیاس با شرایط پیش از دولت دوازدهم رضایت بخش و مثبت تلقی می‌کند در خاتمه از نمایند گان وزه‌های انتخابیه این استان در مجلس شورای اسلامی خواست در حمایت از علی ربیعی به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت دوازدهم رای اعتماد دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز