خبرگزاری کار ایران

با امضاء طوماری صورت گرفت؛

درخواست گروهی از فرزندان شهدا از نمایندگان مجلس برای حمایت از وزیر پیشنهادی کار

asdasd
کد خبر : ۵۲۲۸۰۵

جمعی از فرزندان شهدای منطقه شهر‌‌ ری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواستند تا در جریان جلسات رای اعتماد وزرای کابینه دوازدهم، حمایت خود را از اعضای کابینه پیشنهادی دکتر حسن روحانی، خصوصا علی ربیعی، وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جمعی از فزرندان خانواده‌های شهدا در منطقه شهر ری تهران با امضای طوماری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواستند تا در جریان جلسات رای اعتماد وزرای کابینه دوازدهم، حمایت خود را از اعضای کابینه پیشنهادی دکتر حسن روحانی، خصوصا علی ربیعی، وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کنند.

در میان امضاء کنندگان این طومار، اسامی خانواده‌های شهیدانی چون سردار مجید رمضان، محمدعلی نوری و جانباز شهید اکبر فیروز نسب به چشم می‌خورد.

متن این نامه به این شرح است:

اکنـون کـه بـه توفیــق الهـی در ظـل عنایــات حضـرت ولـی عصـر (عــج) و هـدایت هـای مقــام معظــم رهبــری دولــت دوازدهــم رخت خــدمت نــو نمــوده و دولتمــردان خــود را در حیــاتی جدید به کارزار تـدبیر و امیـد روانـه سـاخته، مجـالی پدیـد آمـد کـه از جنـاب آقـای دکتـر علـی ربیعــی کــه فــردی انقﻼبــی، بصــیر، صــاحب اندیشــه و نظــر اســت و ذائقــه او طعــم همــه سختی‌ها و مشـکﻼت کـار تولیـد بـه صـورت مسـتقیم چشـیده و مجاهـدت هـای مردانـه‌اش منشــاء آثــار نیــک و تاثیرگــذار در رفــع مشــکﻼت و احقــاق حقــوق کــارگران، بازنشســتگا ن و مستمری بگیران بـوده اسـت، تقـدیر نمـوده و در حمایـت از دولـت دکتـر حسـن روحانـی کـه برآمده از حضور پرشـکوه مـردم ایـران اسـﻼمی بـوده و جنـاب آقـای دکتـر ربیعـی را بـه عنــوان نــامزد تصــدی مســئولیت وزارت رفــاه، کــار و امــور احتمــاعی معرفــی نمــوده تشــکر نماییم و رجـاء واثـق داریـم. نماینـدگان محتـرم مجلـس شـورای اسـﻼمی بـا رای قـاطع، ایشـان را در این مسئولیت همراهی خواهند نمود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز