خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

ربیعی برای از بین بردن فقر مطلق برنامه دارد/‌گام‌های مثبتی برای معیشت محرومان برداشته خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۵۲۵

یک نماینده مجلس معتقد است؛ باتوجه به برنامه‌های علی ربیعی می‌توانیم در آینده به بهبود وضعیت وزارت‌خانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی امیدوار باشیم.

حیدرعلی عابدی، نماینده شهروندان اصفهان در مجلس شورای  اسلامی در خصوص برنامه‌های علی، ربیعی وزیر پیشنهادی دولت دوازدهم برای تصدی وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی به خبرنگار ایلنا گفت: برنامه‌هایی که علی ربیعی برای تصدی وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جمع برخی از نمایندگان مجلس مطرح کرد، نشان داد که او برای فقرزدایی و بهبود وضعیت معیشتی محرومان برنامه‌های خوبی دارد که با پیش‌زمینه فلسفی نوشته شده است.

او در همین رابطه ادامه داد: باتوجه به برنامه‌های وزیر پیشنهادی وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی چنین برداشت می‌شود که او می‌خواهد در دوره دوم وزارت خود گام‌های مثبتی در زمینه از بین بردن فقر مطلق بردارد.

ربیعی به فکر ریشه کن کردن فقر مطلق است نه درمان آن

این استاد دانشگاه معتقد است؛ برنامه‌های ربیعی نشان می‌دهد او به دنبال تجوزهای مسکن‌وار برای مبارزه با فقر و کمک‌ به مردم محروم نیست و به جد به دنبال ریشه کن کردن آن است.

عابدی به برنامه‌های ارائه شده در زمینه افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی اشاره کرد و گفت: در برنامه‌های ارئه شده مشاهده کردیم که برای معلولان و خانواده‌های آنها که از ابتدای تولد با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند، قدم‌های خوبی برداشته خواهد شد تا از وضعیت کنونی خارج شوند.

وی افزود: چنین برمی‌آید که ربیعی برای گام به گام دومین دوره وزارت خود برنامه‌های مدون کرده تا به اقشار کم‌درآمد توجه بیشتری شود. این همان انتظاراتی است که از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌رود که به سمت کمک به محرومان حرکت کند.

وزیر کار در حوزه روابط کار دغدغه‌های فرهنگی دارد

نماینده شهر اصفهان با تشریح برنامه‌های ربیعی در حوزه روابط کار گفت: وظیفه اصلی وزارت کار ایجاد اشتغال نیست بلکه در این وزارت‌خانه باید برای بهبود روابط کار و بالابردن سطح کیفیت امکاناتی که در اختیار آنها قرار خواهد گرفت، فعالیت کنند.

او ادامه داد: در برنامه‌های ربیعی در زمینه بهبود روابط کار مشاهده کردیم که او برای بهبود روابط کار برنامه‌های مدونی دارد و همچنین دغدغه فرهنگی در برنامه‌ها او به چشم می‌خورد.

عابدی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم ربیعی در صحن مجلس نظر نمایندگان را جلب کند تا بتواند در ادامه در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برنامه‌های خود را اجرایی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز