خبرگزاری کار ایران

در نامه‌ای سرگشاده انجام شد؛

تاکید سندیکای کارفرمایی شرکت‌های ساختمانی بر حمایت نمایندگان از «علی ربیعی»

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۵۸۹

سندیکای کارفرمایی شرکت‌های ساختمانی ایران با انتشار نامه‌ای سرگشاده خطاب به کمیسیون‌های تخصصی مجلس خواستار رای اعتماد نمایندگان به وزیر پیشنهادی کار شد.

به گزارش ایلنا، سندیکای کارفرمایی شرکت‌های ساختمانی ایران با انتشار نامه‌ای سرگشاده خطاب به کمیسیون‌های تخصصی مجلس خواستار رای اعتماد نمایندگان به وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی شد.

در نامه سندیکای شرکت‌های ساختمانی ایران آمده است: جمع پرشمار خانواده بزرگ سندیکای شرکت‌های ساختمانی ایران - قدیمی‌ترین تشکل مهندس کشور- متشکل از کارگران، مدیران، کارشناسان و کارکنان سختکوش صنعت احداث این روزها با حساسیت به سرنوشت کابینه دوازدهم چشم دوخته اند.

در عین حال تاکید شده از دیدگاه کارگران و کارکنان حوزه عمرانی و سازندگی کشور، پشتیبانی بالای نمایندگان از وزراء سرمایه‌ای مهم و اساسی در پیشبرد برنامه ها، اهداف و وعده‌های دولت به مردم خواهد بود.

در ادامه این نامه آمده است: از اینکه رئیس جمهور  بار دیگر بر ایشان برای تداوم تصدیگری این ورازتخانه نظر مثبت دارند، خرسند هستیم. بی‌گمان دکتر ربیعی در دولت‌یازدهم گام‌های بزرگی در زمینه حمایت از حقوق کارگران، صاحبان کار و رونق کسب و کار برداشته که البته این گام ها نیازمند آن است که در چرخه همفکری و هم اندیشی با نهادهای مدنی و صنفی تکمیل شود.

نویسندگان این نامه  تاکید داشته‌اند در شرایط کنونی سپردن سکان مدیریت اشتغال، رفاه و حوزه روابط کار به  علی ربیعی که از ابتدای فعالیت خود خدمات چشمگیری داشته این وزارتخانه را به تکیه گاهی مطمئن برای کارگران کشور تبدیل می‌کند.

در این نامه در تشریح اقدامات ربیعی آمده است: آقای ربیعی در سازمان بین‌المللی کار و افزایش توان اقتصادی بنگاه‌های تولیدی کشور و ریاست شورای‌عالی اشتغال عملکرد قابل تحسینی داشته و اتخاذ رویکرد منطقی در حوزه مشاغل سخت و زیان‌آور، تدوین و ابلاغ  بخشنامه‌های مربوطه از جمله اقداماتی است که جامعه کارگیری را خرسند و امیدوار ساخته است.

در پایان این نامه آمده است: سندیکای شرکت‌های ساختمانی ایران از شما نمایندگان محترم مردم درخواست می‌نماید در راستای تحقق اهداف متعالی ملت و دولت و توسعه پایدار کشور با رأی قاطع و بالای خود به وزیر  پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی موجبات تعالی ملی و رشد و شکوفایی هرچه بیشتر کشور  را فراهم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز