خبرگزاری کار ایران

ادامه تاخیر در پرداختِ معوقات مزدی کارگران شهرداری سردشت/دفترچه‌های بیمه تمدید نشد

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۰۹۰

علیرغم وعده‌های داده شده، معوقات مزدی کارگران شهرداری سردشت پرداخت نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مطالبات مزدی کارگران شهرداری سردشت پرداخت نشده است.

200 کارگر شهرداری سردشت که در بخش‌های مختلف خدماتی و فضای سبز مشغول به کار هستند، از ابتدای سال جاری تا اوایل مرداد ماه هیچ دستمزدی دریافت نکرده بودند؛ در نهایت، اوایل مرداد ماه حقوق فروردین ماه به حساب این کارگران واریز شد.

دفتر شهرداری سردشت وعده داده بود که تا آخر تیرماه، سه ماه از مطالبات را پرداخت می‌کند که این وعده عملی نشد. کارگرانی که از ابتدای سال جاری فقط یک ماه دستمزد گرفته‌اند با انتقاد از شرایط موجود می‌گویند: نباید بار مشکلات سازمان شهرداری بر دوش کارگران باشد.

شهرداری سردشت کمبود بودجه و بدهی‌های شهرداری در دوره شهردار قبلی را دلیل تاخیر در پرداخت دستمزد کارگران عنوان کرده است.

در عین حال کارگران شهرداری سردشت علاوه بر تاخیر در دریافت مطالبات مزدی، از عدم پرداخت حق بیمه‌های خود انتقاد دارند و می گویند: در ماه‌های اخیر مراجعه به تامین اجتماعی برای تعویض دفترچه‌های بیمه بی‌نتیجه بوده و دفترچه‌های بیمه بسیاری از کارگران دیگر اعتبار ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز