خبرگزاری کار ایران

با صدور بیانیه‌ای انجام گرفت؛

حمایت پرسنل شرکتیِ ارتباطات زیرساخت از وزارت «آذری جهرمی»

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۴۷۰

پرسنل شرکتی ارتباطات زیرساخت با صدور بیانیه‌ای از انتخاب آذری جهرمی به عنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات حمایت کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جمعی از پرسنل شرکتی ارتباطات زیرساخت کشور، در حمایت از وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات، بیانیه صادر کردند.

در این بیانیه آمده‌است: رییس جمهور منتخب مردم، جناب مهندس آذری جهرمی را به عنوان نامزد جوان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات معرف نموده‌اند. ما به عنوان کارکنان شرکت ارتباطات زیرساخت کشور این انتخاب را ارج می‌نهیم و به اطلاع مجلس محترم شورای اسلامی می‌رسانیم که در دوره مدیریت دوساله ایشان به عنوان معاونت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، شاهد تحولات بسیار شگرفی در این مجموعه بوده‌ایم که بخش اعظمی از آن امروزه قابل لمس برای تمامی اقشار جامعه است.

در ادامه بیانیه می‌خوانیم: جناب مهندس آذری جهرمی سال گذشته، پیش از آنکه مقام معظم رهبری سال جدید را تحت عنوان «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» نامگذاری فرمایند، در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات این امر را پیگیری نموده‌اند و امیدواریم این عملکرد را ادامه دهند. حال با نیاز گسترده کشور به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در عصر جدید و با توجه به بررسی‌های فراوان و شناخت گسترده از برنامه‌های ایشان، ما کارکنان شرکتی ارتباطات زیرساخت کشور، جناب آقای مهندس آذری جهرمی را به عنوان یک جوان شایسته برای اداره وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات می‌شناسیم و ضمن اعلام حمایت قاطع از حضور این شخصیت نخبه و انقلابی در این وزارتخانه، از همه نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی تقاضا داریم با رای اعتماد به ایشان، علاوه بر پیشرفت هرچه بیشتر این وزارتخانه، باعث حضور بیش از پیش جوانان در عرصه‌های مهم و راهبردی کشور باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز