خبرگزاری کار ایران

معاون اقتصادی صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد؛

واگذاری لیزینگی خودرو به بازنشستگان کشوری

asdasd
کد خبر : ۵۲۶۵۶۴

معاون امور اقتصادی و سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری از فروش لیزینگی خودروهای داخلی با قیمتی پایین‌تر از نرخ شرکت‌های لیزینگ به بازنشستگان کشوری خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمود شهشهانی پور با بیان اینکه در سال «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» صندوق بازنشستگی کشوری تصمیم گرفته است تا بازنشستگان تحت پوشش این صندوق از خدمات لیزینگ بهره‌مند شوند، گفت: شرکت لیزینگ آتبه صبا مجری این طرح صد در صد متعلق به صندوق بازنشستگی کشوری است و در فاز نخست، قرار است تعداد محدودی خودروهای داخلی با شرایط لیزینگ و با نرخ سود پایین تر از بازار یعنی حداکثر ۱۶ درصد را به بازنشستگان تحت پوشش واگذار کند.

وی با بیان اینکه محصولات شرکت ایران خودرو برای فاز نخست این طرح در نظر گرفته شده است، گفت: تلاش صندوق بازنشستگی حمایت از تولید داخل است. همچنین، صندوق به دنبال ارائه خدمات و تسهیلاتی است که برای بازنشستگان قابل استفاده و مقرون به صرفه باشد. 

شهشهانی پور ادامه داد: بازنشستگان کشوری، از اواخر هفته آینده می‌توانند با مراجعه به سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی cspf.ir برای خرید خودروهای لیزینگ ثبت نام کنند. در شرایطی که تعداد ثبت نام کنندگان از تعداد خودروهای فاز نخست بیشتر باشد، فروش خودرو در فازهای بعدی ادامه خواهد یافت. 

وی در خصوص چگونگی پرداخت اقساط خودرو گفت: شرایط و ضوابط حاکم بر این واگذاری از ضوابط واگذاری خودروها به صورت لیزینگی تبعیت می‌کند. تنها تفاوت موجود به پایین بودن نرخ این واگذاری و کسب منافع بیشتر توسط بازنشستگان بازمی‌گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز