خبرگزاری کار ایران

اداره کار آذربایجان غربی خطاب به شرکت مخابرات:

شرکت‌های پیمانکاری حقوق پرسنل شرکتیِ مخابرات را رعایت کنند

asdasd
کد خبر : ۵۳۰۷۶۱

اداره کار استان آذربایجان غربی به شرکت مخابراتِ این استان در ارتباط با عدم رعایت حقوق قانونی پرسنل شرکتی تذکر داده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در روزهای گذشته اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان غربی به شرکت مخابرات این استان تذکر کتبی داده است.

در نامه‌ای که ششم شهریور خطاب به مدیریت شرکت مخابرات استان آذربایجان غربی نوشته شده، از عدم رعایت حقوق قانونی پرسنل شرکتی مخابرات انتقاد شده است.

در این نامه به عدم اجرای طرح طبقه بندی مشاغل، عدم اجرای قانون کار و عدم رعایت موازین قانونی اشاره شده و آمده است که شرکت‌های پیمانکاری مخابرات، حقوق قانونی شرکتی‌ها را رعایت نمی‌کنند.

در این نامه از مدیریت شرکت مخابرات خواسته شده در این زمینه اقدامات لازم انجام شده و نتیجه به اداره کار اعلام شود.

در ماههای گذشته شرکتی‌های مخابرات بارها جهت احقاق حق خود اعتراض کرده‌اند. خواسته آنها اجرای طرح طبقه بندی مشاغل، انعقاد قرارداد مستقیم با مخابرات و رفع تبعیض است. چندین نماینده مجلس نیز با حمایت از این پرسنل، به شرکت مخابرات تذکر داده‌اند. در شرکت مخابرات ایران، تفاوت حقوق و مزایا بین پرسنل شرکتی و رسمی بسیار زیاد است و به عبارت دیگر،  قانون کار یکسان-مزد یکسان اجرایی نمی‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز