خبرگزاری کار ایران

جزئیات مرگ دردناکِ کارگر جوانِ سنندجی/نیروهای شرکتیِ شهرداری آتش به پا کردند

asdasd
کد خبر : ۵۳۰۷۶۳

جزئیاتی از مرگ کارگر جوان سنندجی که در آتش سوخت، اعلام شده است. سرپرست شهرداری سنندج، آتش سوزی را کار عوامل شهرداری دانسته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شبانگاه دوم شهریور ماه، یک ساختمان نیمه کاره در میدان نبوت سنندج به آتش کشیده شد؛ در جریان این آتش سوزی مصلح حسینی، کارگر جوان، جان خود را از دست داد و امید حسینی، کارگر دیگر با سوختگی 70 درصد به بیمارستان منتقل شد.

در ارتباط با این آتش سوزی شایعاتی مبنی بر اختلاف عوامل شهرداری با مالک ساختمان در فضای مجازی منتشر شد.

پس از بروز حادثه که با واکنش اعتراضی مرم و تشکل های کارگری مواجه شد، سرپرست شهرداری سنندج جزئیاتی از این آتش سوزی و عوامل آن را رسانه‌ای کرد.

کاظمی سرپرست شهرداری سنندج  گفت: همان طور که به مردم قول داده بودیم پیگیر این حادثه  تلخ شدیم و مشخص شد که متاسفانه 7 نفر از عوامل اجرایی شهرداری روی فیبرهای موجود در محل بنزین ریخته بودند که منجر به آتش سوزی شده است.

وی افزود: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته این 7 نفر شناسایی و تحویل اداره  آگاهی داده شدند و معلوم شد که بحث خصومت شخصی در میان بوده است. در واقع صاحبخانه با یکی از نیروهای اجرایی شهرداری در جایگاه سی ان جی همکار بوده  و بحث رشوه‌خواری در میان بوده است.

کاظمی بیان کرد: ما پیگیر‌های لازم را انجام دادیم و فیلم‌های دوربین مدار بسته موجود در آنجا را بازرسی و شناسایی کردیم و عوامل این حادثه را تحویل آگاهی دادیم.

وی در ادامه گفت: این عوامل از نیروهای شرکتی طرف قرارداد شهرداری بودند و شهرداری مسئولیت این حادثه را برعهده گرفته و ما نیز همچنان پیگیر این پرونده خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز