خبرگزاری کار ایران

مرکز تحقیقات و حفاظت فنی بهداشت کار عسلویه افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۵۳۱۰۴۱

با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مرکز تحقیقات و حفاظت فنی بهداشت کار در شهرستان عسلویه استان بوشهر افتتاح و به مرحله بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایلنا، با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مرکز تحقیقات و حفاظت فنی بهداشت کار در شهرستان عسلویه استان بوشهر افتتاح و به مرحله بهره‌برداری رسید.

علی ربیعی در این آئین اظهار داشت: با افتتاح و بهره‌برداری از این مرکز زمینه توجه به رعایت بهداشت کار و سلامت کارگران بیشتر از گذشته می‌شود و با ارائه آموزش‌های کاربردی از سلامت فعالان این بخش حفاظت می‌شود.

وی افزود: دولت در راستای رفع مشکلات آلایندگی و سلامت بهداشت کار کارگران در صنایع مختلف برنامه‌های مختلفی تدارک دیده که به عنوان یک اولویت به دنبال اجرایی‌کردن آنهاست.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: با توجه به این که استان بوشهر به عنوانی یک استان صنعتی به شمار می‌رود، سعی ما این است که مشکلات حوزه کارگری در این استان به خوبی دیده و برای رفع گرفتاری‌های کارگران طی یک برنامه مناسب تلاش شود.

وی یادآور شد: در این برنامه توجه به رفاه اجتماعی کارکنان در واحدهای صنعتی و تولیدی مد نظر قرار دارد و به موضوع سلامت آنها نیز توجه جدی می‌شود که یکی از راه‌کارهای آن برطرف کردن میزان آلاینده‌ها در منطقه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز