خبرگزاری کار ایران

در نامه نمایندگان حوزه انتخابیه اراک مطرح شد؛

وزارت صنعت به کارخانه‌های مشکل‌دار اراک رسیدگی کند

asdasd
کد خبر : ۵۳۱۴۵۰

به دنبال برپایی اعتراضات صنفی کارگران دو کارخانه «هپکو» و «آذرآب» در شهر اراک، در روزهای گذشته دو نماینده مجلس شورای اسلامی خواستار رسیدگی وزارت صنعت، معدن و تجارت به خواسته‌های صنفی کارگران شدند.

به گزارش ایلنا، به دنبال برپایی اعتراضات صنفی کارگران دو کارخانه «هپکو» و «آذرآب» در شهر اراک، در روزهای گذشته دو نماینده مجلس شورای اسلامی خواستار رسیدگی وزارت صنعت، معدن و تجارت به خواسته‌های صنفی کارگران شدند.

«علی اکبر کریمی» و «سیدمهدی مقدسی» که نمایندگان حوزه انتخابیه اراک در دهمین مجلس شورای اسلامی محسوب می‌شوند، با ارسال نامه‌ای مشترک از وزیر صنعت معدن و تجارت، خواستار رسیدگی به مشکلات واحدهای صنعتی استان مرکزی مانند هپکو، آذر آب، ماشین سازی، واگن پارس، کمباین سازی و ایرانکو شدند.

در این نامه از واحدهای صنعتی یاد شده به عنوان گل سرسبد، سر سبد صنایع کشور نامبرده شده است که اکنون چند سالی است به دلیل مشکلات با ظرفیتی در حدود یک چهارم گنجایش خود فعالیت می‌کنند.

نویسندگان این نامه از وزارت صنعت، معدن و تجارت خواستار شده‌اند تا برای برون رفت از وضعیت به وجود آمده کمیته‌ای به ریاست وزیر صنعت و معدن و تجارت و عضویت مقامات استانداری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران مالی دولتی و مسئولان بانکی و سایر اشخاص و دستگاه‌های تشکیل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز