خبرگزاری کار ایران

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

فائق آمدن بر چالش‌ها در تعامل با رسانه ملی ممکن است

asdasd
کد خبر : ۵۳۲۷۱۳

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تشکر از حمایت‌های رسانه ملی از فعالیت‌های مهم این وزارتخانه گفت: قبول دارم که باید از فرهنگ نقد منصفانه و علمی حمایت و زمینه آن را فراهم کنیم چرا که قطعا مردم باید صدای خود را در رسانه بشنوند و به آن اعتماد کنند.

به گزارش ایلنا، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تشکر از حمایت‌های رسانه ملی از فعالیت‌های مهم این وزارتخانه گفت: قبول دارم که باید از فرهنگ نقد منصفانه و علمی حمایت و زمینه آن را فراهم کنیم چراکه قطعا مردم باید صدای خود را در رسانه بشنوند و به آن اعتماد کنند.

علی ربیعی در دیدار با رییس و معاونان رسانه ملی نقش صداوسیما در فرهنگ سازی را برجسته دانست و گفت: ساختار صندوق‌های بازنشستگی، بیکاری، آسیب‌های اجتماعی و معیشت و فقر مردم سه مشکل عمده حوزه کاری این وزارتخانه است که قطعا با همکاری صداوسیما می‌توانیم این مشکلات را به حداقل برسانیم.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی افزود: گفتمان‌سازی و راه‌حل سازی حول هر کدام از این مشکلات به گونه‌ای که هم آرامش جامعه حفظ شود و هم سیاستگزاران را به سمت تصمیم‌گیری درست رهنمون کند با کمک رسانه ملی ممکن می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه این وزارتخانه بیشترین ارتباط را با مردم دارد، گفت: امیدوارم با همکاری مشترک با رسانه ملی این ارتباط به بهترین شکل تقویت شود.

در این جلسه همچنین برخی معاونان وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و معاونان رسانه ملی به بیان دیدگاه‌ها و راهکارهای خود برای تقویت همکاری‌ها پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز