خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

از قایق‌های تندرو جدید در خلیج فارس رونمایی شد/مبارزه با صیادنماها افزایش می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۵۳۴۷۷۱

یگان حفاظت دریایی استان بوشهر با رونمایی از قایق‌های تندرو قصد دارد امنیت سواحل این استان را افزایش و مبارزه با صیادنماها را نیز گسترده‌تر کند.

«محمد کارگر» عضو هیات مدیر اتحادیه صیادان استان بوشهر در رابطه با افزایش امنیت سواحل خلیج فارس و همچنین مبارزه با صیادنما‌ها به خبرنگار ایلنا گفت: ظهر روز گذشته با حضور مقام‌های امنیتی، سیاسی، نمایندگان جامعه صیادی و مسئولان ادراه کل شیلات استان از قایق‌های تندرو یگان حفاظت دریایی رونمایی شد.

او ادامه می‌دهد: یگان حفاظت دریایی برای مبارزه با صیادنماهایی که به دنبال ناامن کردن منطقه هستند و همچنین مقابله با صید غیرمجاز در آب‌های حوزه استان بوشهر به صورت نمادین از دو قایق تندرو رونمایی کرد.

وی در تشریح صیادنماها خاطرنشان می‌کند: صیادنماها افرادی هستند که با استفاده از پوشش صیادان به صید و فعالیت‌های غیرمجاز می‌پردازند.

کارگر به نقل از مسئولان یگان حفاظت دریایی اضافه می‌کند: در ادامه تعداد بیشتری از این نوع قایق‌های تندرو در اختیار یگان حفاظت‌ دریایی استان بوشهر قرار خواهد گرفت.

این فعال صیادی در پایان می‌گوید: جامعه صیادی استان بوشهر امیدوار است با افزایش قدرت نیروهای حفاظت از منابع دریایی نگهداری شود و همچنین با صیادنماها هم برخوردهای جدی صورت گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز