خبرگزاری کار ایران

از سوی هیات تشخیص اداره کار صورت گرفت؛

صدور رای بازگشت به کار برای 74 کارگر معترض پالایشگاه ستاره خلیج فارس

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۴۷۰

گروهی از کارگران معترض پالایشگاه ستاره خلیج فارس از هیات تشخیص اختلاف اداره کار بندرعباس رای بازگشت به کار دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، 74 نفر ازکارگر اخراج شده پالایشگاه ستاره خلیج فارس توانستند پس از طرح شکایت در اداره کار بندرعباس، رای بازگشت به کار خود را دریافت کنند.

براساس رایی که روز گذشته ( 25 شهریور ماه) از سوی هیات تشخیص اداره کار بندرعباس صادر شده است، مدیریت پالایشگاه ستاره خلیج فارس در مقام کارفرما این مجموعه موظف شده علاوه بر بازگرداندن حرفه کارگران معترض، مطالبات مربوط به حق بیمه و دستمزد ایام معوقه را به آنها پرداخت کند.

کارگران مورد نظر بخشی از 97 کارگری هستند که مدیریت جدید پالایشگاه ستاره خلیج فارس قصد دارد مسئولیت آنها را به شرکت پیمانکاری واگذار کند.

این کارگران که پیش از این توانسته بودند از طریق شرکت در آزمون استخدامی وضعیت استخدامی خود را به حالت قرار داد مستقیم تبدیل کنند، می‌گویند به دلیل اعمال فشار مدیریت از حضور در محل کارشان منع شده‌اند.

پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس اعلام کرده که قرار است کارگران مورد نظر برای گذراندن یک دوره مهارتی سه ساله اعزام و پس از اتمام دوره به کار سابق خود در پالایشگاه بازخواهند گشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز