خبرگزاری کار ایران

رضا ظاهری در گفت‌وگو با ایلنا:

عملیات برای نجات جان پیمانکار تونل چری کوهرنگ ادامه دارد/ تشکیل جلسه فوری کمیته بحران استانداری

asdasd
کد خبر : ۵۳۷۶۴۸

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری از ادامه عملیات برای نجات جان پیمانکار تونل چری کوهرنگ خبر داد.

«رضا ظاهری» در گفت‌وگو با ایلنا درباره آخرین وضعیت عملیات‌امداد و نجات در تونل چری کوهرنگ، گفت: عملیات برای نجات جان پیمانکار این تونل که زیر آوار محبوس است، همچنان ادامه دارد.

بر اثر ریزش این تونل که عصر امروز (سه شنبه/۲۸ شهریور) اتفاق افتاده دو کارگر جان خود را از دست دادند و ۵ نفر دیگر مصدوم شده‌اند که توسط تیم‌های امداد و نجات به بیمارستان منتقل شده اند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری افزود: در حال حاضر احتمال می‌دهیم این حادثه تنها یک نفر مفقودی داشته باشد. آواربرداری‌های بیشتر مشخص می‌کند چند نفر دیگر زیر آوار باشند اما باید گفت حجم خرابی زیاد است و زمان مشخصی را نمی‌توان برای دسترسی به پیمانکار این تونل ذکر کرد.

ظاهری تصریح کرد: همان ابتدای ریزش تونل بلافاصله ۲ کارگر جان باختند و ۵ کارگر دیگر مصدوم شدند که در اسرع وقت به بیمارستان منتقل شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه کمیته بحران استانداری در این‌باره تشکیل جلسه داده، افزود: مقام‌های ارشد استان و سازمان‌های امداد و نجات در این جلسه حضور دارند تا سریع‌تر تصمیم بگیرند که برای مواجه با این حادثه چه اقداماتی باید انجام دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز