خبرگزاری کار ایران

روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد:

تاخیر در تخصیص منابع علت دیرکرد در پرداختِ حقوق بازنشستگان است

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۰۵۱

مدیر روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: تاخیر در پرداخت حقوق بازنشستگان کشوری، به دلیل تاخیر در تخصیص و پرداخت منابع اعتباری از سوی سازمان برنامه و بودجه و خزانه کل کشور صورت گرفته است.

به گزارش ایلنا، حامد شمس اظهار داشت: در پی تماس برخی رسانه‌های گروهی و طرح این ابهام که منابع پرداخت حقوق بازنشستگان توسط این صندوق نگهداری می‌شود، باید تاکید شود از زمان اجرای طرح پرداخت مستقیم حقوق، منابع لازم باید ابتدا از سوی سازمان برنامه و بودجه و سپس توسط خزانه کل کشور تخصیص و پرداخت شود.

وی با عذرخواهی از تاخیر بوجود آمده در پرداخت حقوق بازنشستگان کشوری، افزود: پس از اجرای طرح پرداخت مستقیم حقوق بازنشستگان کشوری در سال گذشته، منابع اعتباری برای حقوق بازنشستگان کشوری پس از تخصیص از سوی سازمان برنامه و بودجه از سوی خزانه به حساب صندوق و بلافاصله ظرف کمتر از ۴ ساعت به حساب بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری در سراسر کشور واریز می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه اصولا اجرای طرح مستقیم با هدف حذف واسطه‌ها و تاخیرها در پرداخت حقوق اجرا شده است، اضافه کرد: در این فرآیند، صندوق بازنشستگی کشوری صرفا اطلاعات لازم را برای پرداخت حقوق در اختیار خزانه قرار می‌دهد.

شمس تصریح کرد: بر همین اساس تاخیر ۲۴ و ۴۸ ساعته در پرداخت حقوق مرداد و شهریور بازنشستگان ارجمند از سوی صندوق بازنشستگی کشوری بوجود نیامده است، اما از آنجا که در سه سال گذشته، حقوق ها همواره پیش از پایان ماه پرداخت می‌شد، همین مدت نیز نارضایتی به حقی در میان بازنشستگان ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز