خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی کار پلی اکریل اصفهان:

بازگشتِ پلکانی کارگران پلی اکریل به کارخانه/دولت به وعده‌ها عمل کند

asdasd
کد خبر : ۵۴۲۶۲۱

علیرضا خرمی می‌گوید: کارگران پلی‌اکریل در حال بازگشت به کار هستند و ما همچنان چشم‌انتظار تخصیص تسهیلاتِ 20 میلیارد تومانی هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بازگشت به کارِ کارگران شرکت پلی‌اکریل اصفهان که از ابتدای سال جاری به دلیل تعطیلی موقت خط تولید به بیمه بیکاری معرفی شده بودند، کلید خورده‌ است.

علیرضا خرمی (عضو شورای اسلامی کار پلی‌اکریل) در این باره می‌گوید: حدود 50 درصد از کارگران پلی‌اکریل و DMT به صورت پلکانی تا آخر مهرماه به کارخانه بازخواهند گشت.

به گفته خرمی، دیگر کارگران قرار است تا دو ماه آینده با تهیه مواد اولیه اکریلیک، به سر کار بازگردند.

خرمی می‌گوید: بیمه بیکاری کارگران تا زمان بازگشت به کار مقرر خواهد بود.

خرمی در ارتباط با مشکلات پیش روی این واحد تولیدی می‌گوید: بدون شک راه‌اندازی کامل خط تولید نیازمند همت و مساعدت مسئولان است و هنوز 20 میلیارد تومان تسهیلاتِ وعده داده شده به کارخانه تخصیص داده نشده‌است.

به گفته خرمی در جلسه‌‌ی دو هفته پیش در استانداری اصفهان با حضور مسئولان صنعت و معدن، هیات اجرایی دولت و شورای اسلامی کار در ارتباط با مشکلات پلی‌اکریل، قرار شد تسهیلات 20 میلیاردی به زودی پرداخت شود که تاکنون این اتفاق رخ نداده و کارگران قطب نساجی کشور همچنان در انتظارِ تحقق وعده‌ها هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز