خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان:

تمام ظرفیت پلی‌اکریل فعال می‌شود/بازگشت کارگران ربطی به پرداخت تسهیلات ندارد

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۴۸۰

اسرافیل احمدیه از تلاش‌ها برای خریداری مواد اولیه و راه اندازی بخش اکریلیک کارخانه پلی‌اکریل خبر داد.

اسرافیل احمدیه (رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در ارتباط با وضعیت فعلی پلی‌اکریل و تاخیر در پرداخت تسهیلاتِ 20 میلیارد تومانی به این کارخانه گفت: این تسهیلات را بایستی دولت تامین کند و به کارخانه پرداخت شود؛ پرداخت آن ربطی به سازمان صنعت و معدن ندارد.

وی افزود: امروز هم یک جلسه با مقامات استان داریم و امیدواریم که این 20 میلیارد تومان تسهیلات به زودی به پلی‌اکریل تخصیص داده شود.

وی، زمان دقیقی برای پرداخت تسهیلات پیش‌بینی نکرد و افزود: شاید امروز، شاید فردا این نقدینگی به کارخانه وارد شود.

احمدیه با بیان اینکه بخشی از کارگران به پلی‌اکریل بازگشته‌اند و بازگشت باقی کارگران هیچ ربطی به پرداخت تسهیلات ندارد؛ اظهار داشت: راه‌اندازی بخش اکریلیک و بازگشت کارگران این واحد، ربطی به پرداخت تسهیلات ندارد و به خرید و فراهم آوردن مواد اولیه بستگی دارد.

این مقام مسئول اضافه کرد: مواد اولیه اکریلیک وارداتی است و به دنبال یک کارگزار مناسب برای خریداری این مواد هستیم. در صورت خریداریِ مواد اولیه، همه کارگران به خطوط تولید بازخواهند گشت.

احمدیه تصریح کرد: ظرف 45 روز آینده این مشکل حل و مواد اولیه‌ی اکریلیک به کارخانه وارد خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان در انتها تصریح کرد: تسهیلات وعده داده شده، هیچ ربطی به راه‌اندازی صددرصدی خطوط تولید ندارد و فقط برای تسهیل روند در نظر گرفته شده که قرار است به مصارفِ خرده ریز و پرداخت مطالبات کارگران برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز