خبرگزاری کار ایران

صبح امروز اتفاق افتاد؛

مطالبات مزدی کارگران نرگس‌شیراز را به تجمع‌ کشاند/کارفرما وعده پرداخت مطالبات را داد

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۹۶۱

تجمع برخی کارگران کارخانه روغن نباتی نرگس شیراز با مذاکره مسئولان اداره کار با کارگران معترض خاتمه یافت و در حال حاضر کارگران به محل کارشان بازگشته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صبح امروز تعدادی از کارگران کارخانه روغن نباتی نرگس شیراز در اعتراض به معوقات مزدی خود مقابل این واحد صنعتی تجمع کردند.

کارخانه روغن‌نباتی نرگس شیراز ۲۷۰ نفر کارگر دارد که بین سه تا شش ماه مزد معوقه طلبکارند.

در خصوص این اعتراض صنفی، ایرج رضایی از مسئولان اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان فارس به خبرنگار ایلنا گفت: به زودی بخشی از طلب این کارگران پرداخت خواهد شد.

رضایی با بیان اینکه با پیگیری اداره کار قرار است مطالبات مزدی کارگران نرگس شیراز پرداخت شود، افزود: این کارگران که به صورت رسمی، قراردادی و پیمانکاری در کارخانه نرگس شیراز مشغول کارند، بابت طلب مزدی خود صبح امروز مقابل در ورودی کارخانه تجمع کرده بودند.

وی گفت: این تجمع ساعتی بعد از طریق مذاکره مسئولان اداره کار با کارگران معترض خاتمه یافت و در حال حاضر کارگران به محل کارشان بازگشته‌اند.

به گفته رضایی، مشکلات کارگران نرگس شیراز هفته گذشته در کمیسیون کارگری مطرح شد و امروز نیز بعد از اطلاع از موضوع اعتراض کارگران این کارخانه، سریعا رئیس اداره کار شهرستان به همراه بازرسین کار در محل اعتراض کارگران در کارخانه نرگس شیراز حاضر شدند و هم‌اکنون با مدیریت و اعضای شورای اسلامی کارخانه در حال گفتگو و مذاکره هستند.

 براساس این اظهارات، مدیریت کارخانه قول داده‌است تا پایان هفته آینده بخشی از مطالبات معوقه کارگران را پرداخت کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز