خبرگزاری کار ایران

دبیر خانه کارگر شهرستان پاکدشت:

دلیلی برای مخالفت با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی وجود ندارد/کارگران بی علت حمایت نمی کنند

asdasd
کد خبر : ۵۴۵۸۶۸

دبیر خانه کارگر شهرستان پاکدشت واقع در استان تهران می گوید که تحولات در حوزه درمان سازمان تامین اجتماعی برای کارگران و بازنشستگان رضایت بخش بوده و همین امر نشان از آن دارد که کارگران بی علت از مدیرعامل آن حمایت نمی کنند.

«عوض سلطانی» دبیر خانه کارگر شهرستان پاکدشت در گفتگو با ایلنا، اظهار داشت: تحولات در حوزه درمان سازمان تامین اجتماعی برای کارگران و بازنشستگان رضایت بخش بوده و همین امر نشان از آن دارد که کارگران بی دلیل از مدیریت کنونی سازمان تامین اجتماعی حمایت نمی کنند.

سلطانی با بیان اینکه امکانات درمانی در شهرستان پاکدشت در سطح رضایت بخشی قرار دارد، افزود: شرایط به گونه ای نیست که اجازه دهیم با آزمون و خطا و انجام تغییرات در راس سازمان تامین اجتماعی، آینده بهتر دیگری را به کارگران نوید بدهند از این رو باید شرایط فعلی را حفظ کرد و تنها در همین شرایط قدرت چانه زنی خود را تقویت کنیم.

عضو کمیته بیمه و درمان اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری پاکدشت، افزود: از همین رو به صراحت از رئیس جمهوری و سایر مسئولان می خواهیم، که مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی را در سمت خود نگه دارند تا در آینده مجبور نباشیم که چراغ به دست به دنبال مدیران کارآمد برای سازمانی بگردیم که در صندوق های خود بیش از 13 میلیون از جمعیت کشور را پوشش داده اند.

سلطانی با بیان اینکه الکترونیکی شدن دفترچه بیمه ها، ایجاد سامانه رفاهی به منظور پالایش و احراز صلاحیت بیمه کارگران ساختمانی و ارتقا خدمات نرم افزاری، بارها مورد تمجید کارشناسان حوزه رفاه قرار گرفته است، افزود: با این وصف دیگر دلیلی برای مخالفت با مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی نمی بیینیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز