خبرگزاری کار ایران

در نامه تشکل‌های کارگری استان گلستان تاکید شد:

تحمیل مدیریت از خارج از سازمان تامین اجتماعی تهدید است/پیگر هستیم و سکوت نمی‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۷۴۵

خانه کارگر استان گلستان و تشکل‌های کارگری و بازنشستگی این استان با ارسال نامه‌ای به رئیس جمهوری هشدار داد که هرگونه تحمیل مدیریت از خارج از سازمان تامین اجتماعی به آن تهدیدی برای مدیریت، منابع فرایندها و یکپارچگی آن می‌شود.

به گزارش ایلنا، خانه کارگر استان گلستان به همراه سایر تشکل‌های کارگری و بازنشستگی این استان با ارسال نامه‌ای به رئیس جمهوری هشدار داد که هرگونه تحمیل مدیریت از خارج از سازمان تامین اجتماعی به آن تهدیدی برای مدیریت، منابع فرایندها و یکپارچگی آن می‌شود.

در این نامه تاکید شده است: تضمین آتیه نیمی از جمعیت کشور که شامل کارگران شاغل و بازنشستگان هستند ، در قبال حفظ استقلال سازمان تامین اجتماعی به عنوان یک نهاد عمومی غیر دولتی از دولت است و دخالت در تنظیمات و ساز و کار‌های آن به صالح منافع عمومی کشور نیست.

امضا کنندگان این نامه با اشاره به دغدغه‌های پیشین خود به تشریح تهدیدهای پیش رو پرداخته‌اند: اداره سازمان تامین اجتماعی متکی بر منابع و بودجه عمومی کشور نیست از این رو باید نوع مواجه با سازمان تامین اجتماعی را بر اساس پیش فرض‌ها و ظرفیت های موجود تعریف کرد. استمرار خدمات مستلزم حفظ استقلال صندوق تامین اجتماعی است از این رو همانطور که گفته شد باید منافع و مصالح موجود را در تصمیم سازی‌ها مبنا قرار داد.

نویسندگان این نامه با تاکید بر اینکه تا احقاق کامل مطالب خود وبه کرسی نشاندن نظر منطقی و قانونی خود دررابطه با مدیریت سازمان تامین اجتماعی سکوت نمی‌کنند، این گونه ادامه داده‌اند: با توجه به اینکه تشکلات کارگری از اصلی‌ترین حامیان رئیس دولت در دو انتخابات اخیر ریاست جمهوری بوده‌‌اند، از هر طریق ممکن پیگیری‌های خود را در این رابطه انجام می‌دهیم.

در ادامه نامه آمده است: از همین رو از مدیر عامل فعلی سازمان تامین تامین آجتماعی که از بدنه خود سازمان است دفاع می‌کنیم تا سازمان از حواشی دور بماند و در مسیر اصلی خود هدایت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز