خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور:

حضور ۳۴ مهارت آموز برتر ایرانی در رقابت های جهانی مهارت ابوظبی

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۱۱۶

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور درخصوص مسابقات ملی مهارت اعلام کرد: در چهل و چهارمین مسابقات جهانی مهارت ابوظبی -۲۰۱۷ - ۳۴ مهارت آموز برتر ایرانی حضور دارند .

به گزارش ایلنا، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور درخصوص مسابقات ملی مهارت اعلام کرد: در چهل و چهارمین مسابقات جهانی مهارت ابوظبی -۲۰۱۷ - ۳۴ مهارت آموز برتر ایرانی حضور دارند .

محمد امین سازگار نژاد با اعلام این خبر اظهار کرد:  این افراد قرار است به صورت انفرادی و گروهی در ۲۹  رشته مهارت حرفه ای در رشته های مختلف با سایر شرکت کنندگان رقابت کنند .

وی اضافه کرد: به مدال آوران مسابقات بین المللی مهارت حرفه ای وام صدمیلیون تومانی پرداخت می شود .

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: جوانان زیر۲۱ سال کشور در ۲۹ رشته از جمهوری اسلامی ایران در مسابقات جهانی مهارت شرکت دارند و اولین بار است که ما در این سطح شرکت داریم ، در آخرین دوره این مسابقات در۱۳ رشته شرکت داشتیم  و امیدواریم که حضور در این مسابقات  برای رشد مسابقات ملی مهارت در کشور نیز فرصتی فراهم آورد .

سازگارنژاد یادآور شد: چهارشنبه هفته جاری پایان مسابقات است و امید می رود جوانان کشورمان کارنامه درخشانی به دست آورند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز