خبرگزاری کار ایران

مرگ دو کارگر نصاب آسانسور در دو حادثه جداگانه

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۱۰۹

در دو حادثه جداگانه، دوکارگر حین انجام کار با دستگاه آسانسور جان خود را از دست دادند.

به گزارش ایلنا، در هفته جاری در دو حادثه جداگانه، دوکارگر حین انجام کار با دستگاه  آسانسور جان خود را از دست دادند.

در حادثه اول که روز یکشنبه ( ۷ آبان )، در اراک رخ داد، یک کارگر حدودا ۵۰ ساله  حین نصب آسانسور در یک ساختمان در حال ساخت از ارتفاع سقوط می کند.

در این رابطه سرهنگ خلجی معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان  مرکزی، درباره جزئیات این حادثه گفته است: روز حادثه کارگری حدودا ۵۰ساله از قسمت اسکلت آسانسور یک ساختمان در حال احداث، واقع در منطقه فاز ۱ هپکو شهرستان اراک،  سقوط کرد و به علت مصدومیت شدید از ناحیه سر، جان خود را از دست داد.

اما در حادثه دیگر که زمان آن به صبح امروز سه شنبه (۹ آبان ماه) مربوط می‌شود، کارگر دیگری حین انجام کار بر اثر محبوس شدن بین سقف وکابین آسانسور در  مشهد جان خود را از دست داد.

آتشپاد حسن جعفری مدیرعامل آتش نشانی مشهد درباره این حادثه که در یک پروژه ساختمانی در مشهد اتفاق افتاده، به رسانه‌ها گفته است: کارگر جوانی دقایقی قبل بین سقف و کابین آسانسور در یک پروژه ساختمانی در حال احداث در کلانشهر مشهد به طرز دلخراشی فوت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز