خبرگزاری کار ایران

با حضور قائم مقام وزیر انجام شد؛

برگزاری مراسم معارفه رئیس جدید روابط عمومی وزارت کار

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۵۴۵

آئین تکریم و تودیع مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معارفه رییس جدید مرکز با حضور ابوالحسن فیروز آبادی قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، آئین تکریم و تودیع مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معارفه رییس جدید مرکز با حضور ابوالحسن فیروز آبادی قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

فیروزآبادی قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مراسم گفت: نگاه ما به روابط عمومی و دولت، یک سیستم خدمتگذار برای مردم است و در این سیستم راههای مختلفی وجود دارد تا برآوردی از میزان خدمت، میزان پذیرش و رضایتمندی داشته باشیم .

وی ادامه داد: روابط عمومی نظام ارتباطی دولت با مردم است که در حقیقت بازخورد مناسب را به سیستم دولت باز می‌گرداند و اگر اشکلاتی وجود دارد را به اطلاع دولت می‌رساند .

فیروزآبادی تاکید کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ،  به شواهد آمار و ارقام تقریبا با همه مردم ایران در تماس است و به نحوی افتخار خدمت به مردم را دارد بنابراین وظیفه اطلاع رسانی که چه خدماتی را ارائه می دهیم بسیار اهمیت دارد .

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در پیاده سازی نظام رفاهی کشور مثل حوزه اجتماعی، فرهنگی،  اقتصادی و تعاونی ما مسوولیت داریم؛ بنابراین اطلاع رسانی در این راستا بسیار اهمیت دارد و باید به آن توجه شود.

وی در ادامه به توسعه رسانه های غیر رسمی در کشور اشاره و اظهار کرد: علاوه بر رسانه‌های رسمی همچون صدا و سیما، خبرگزاری ها و مطبوعات پدیده ای جدید به عنوان کانال ها و سایت ها شکل گرفته‌اند؛ در حقیقت جامعه مخاطب منتخب را هدف قرار داده‌اند که ما بایستی به این بحث هم توجه کنیم به خصوص که هم اکنون تعداد زیادی از مردم از اطلاعات این کانال ها استفاده می کنند و این رسانه ها در بحث تاثیرگذاری دوشادوش  رسانه‌های رسمی حرکت می‌کنند .

وی با بیان این که روابط عمومی باید در بکارگیری رسانه های غیررسمی بیشتر توجه کند، تاکید کرد: کشور ما در دوران گذار قرار دارد و رسانه های غیر رسمی در یک فضای کدر به کار شفاف سازی می پردازند و این کار روابط عمومی‌ها را در شرایط فعلی سخت می کند که رییس جدید باید به این شرایط نیز توجه داشته باشد .

فیروزآبادی در ادامه به پتانسیل خوب مجموعه روابط عمومی در سازمان های تابعه اشاره و تصریح کرد: در این سازمانها که بخش روابط عمومی و رسانه ای بخشی از تصویر بزرگی را می‌سازند که ماموریت وزارتخانه ما است. بنابراین باید با هماهنگی کامل تصویر مناسبی از وزارتخانه را ترسیم کنند و روابط عمومی سازمان‌ها و ستاد باید هارمونی با هم داشته باشند و در آنها روح واحد حاکم باشد.

قائم مقام وزیر تعاون ،کار ور فاه اجتماعی افزود: این روح واحد حاکم، از طریق وزارتخانه و روابط عمومی ستاد دمیده می‌شود  .

وی در پایان از رییس جدید مرکز روابط عمومی خواست که با ایجاد هماهنگی و دمیدن روح واحد در فعالیت های روابط عمومی تصویر مناسبی  را برای مردم ترسیم کند تا مردم  بتوانند مشکلات خودشان را طرح کنند.

در ادامه این مراسم، روزبه‌کردونی رئیس جدید مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با تقدیر و تشکر از حسن اعتماد علی ربیعی  تاکید کرد: امیدوارم بتوانم تمامی برنامه های مدنظر ایشان را عملیاتی نمایم .

وی در ادامه با تقدیر از میدری تصریح کرد: در ایامی که در معاونت رفاه حضور داشتم فضای سالمی برای ایجاد برنامه ها و سیاست های مورد نظر شکل گرفت و  خوش فکری و خلاقیت ایشان الگوی مناسبی برایم بود.

وی در ادامه با تشکر از رییس پیشین مرکز روابط عمومی اظهار کرد: ایشان منعطف و خوش فکر در راستای اهداف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گام برداشت .

وی افزود: همچنین در این مدت اتفاقات خوبی در دفتر آسیب های اجتماعی افتاد و یکی از بهترین دوران خوش و خاطره انگیز کاری من بود.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت کار در ادامه با بیان این که حوزه روابط عمومی در فضای کاری فراتر از ماموریت های تشکیلاتی و  اجرایی است ، تاکید کرد: قطعا احکام ۱۴ بندی مقام عالی وزارت را با جدیت پیش خواهم برد؛ نگاه من به رسانه برای پیشبرد حوزه سیاست های رفاهی و اهداف سازمان به منزله  تاکتیک و استراتژی است .

کردونی گفت: روابط عمومی صرفا نباید وظیفه لجستیک و تشکیلاتی و تولید و توزیع اخبار را نداشته باشد بلکه باید تلاش می کنیم مجموعه روابط عمومی را به صدای خاموش جامعه گروههای هدف وزارتخانه تبدیل کنیم .

وی تاکید کرد : مرکز روابط عمومی باید تبدیل به مغز متفکر و مرکز تحقیقاتی وزارتخانه تبدیل شود و بتوانیم تولید کننده گزارش های سیاستی و منتقل کننده دغدغه های شهروندان و  ارائه دهنده هدفمند موفقیت های وزارتخانه باشد.

کردونی در ادامه خاطرنشان کرد: باور دارم که با همراهی همه مسیر موفقی را که داشته ایم ادامه خواهیم داد و درخواست دارم که در این مسیر من را با نقد و پیشنهادهای سازنده یاری نمایند .

وی تاکید کرد: در دوران تدبیر و امید باید بتوانیم روحیه امیدواری نه به دروغ بلکه به واقع در روحیه مردم تزریق کنیم و امیدوارم که بتوانیم در این مسیر گام های درستی برداریم .  

گفتنی است: این مراسم به منظور تکریم و تودیع محمدرضا قرائتی مشاور وزیر و رئیس سابق مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معرفی روزبه کردونی مشاور وزیر و رئیس  جدید مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

همچنین در این مراسم جواد کاظم نسب الباجی نماینده اهواز در مجلس، سید مجید ناصری نژاد نماینده شادگان و   جلیل مختار نماینده آبادان در مجلس ، دکتر احمد میدری معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، دکتر ابراهیم صادقی فر معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی،  مهندس سید حمید کلانتری  معاون امور تعاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی، مدیران کل و کارشناسان این وزارتخانه و سازمان های تابعه حضور داشتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز