خبرگزاری کار ایران

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی:

دفترچه درمانی در مراکز ملکی سازمان تامین اجتماعی حذف شد

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۱۰۴

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: دفترچه های درمانی تامین اجتماعی در مراکز ملکی این سازمان در سراسر کشور حذف شده و حذف دفترچه درمانی در مراکز طرف قرارداد این سازمان در برخی استانها آغاز شده است.

به گزارش ایلنا، مهدی درخشان معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: حذف دفترچه های درمانی در مراکز طرف قرارداد این سازمان، ابتدا در شهرستان یزد به صورت پایلوت اجرا شد و پس از اینکه نقاط قوت و ضعف ناشی از حذف آن در این استان شناسایی شد، به تدریج در سایر استان ها اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه حذف دفترچه های درمانی در مراکز طرف قرارداد تامین اجتماعی در استانهای مازندران، گیلان و اصفهان هم شروع شده، افزود: سالانه بیش از ٦٠٠ میلیارد ریال برای چاپ دفترچه های کاغذی توسط سازمان تامین اجتماعی هزینه می شد که با اجرای این طرح یک سوم از هزینه ها کاسته شد.

درخشان اظهار داشت: نیمی از جمعیت کشور تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند و خدمت به بیمه شده ها که انسانهای شریف و زحمتکشی هستند افتخار بزرگی برای این سازمان است.

وی توسعه زیر ساخت ها را از جمله اولویت های بخش درمان تامین اجتماعی در چند سال اخیر عنوان کرد و ادامه داد: ارتقای هتلینگ و نوسازی و به روز کردن تجهیزات در همین راستا صورت گرفته است.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اجرای طرح تحول سلامت بیان کرد: سازمان تامین اجتماعی تلاش کرد با استفاده از همه ظرفیت خود این طرح بزرگ به نحو احسن انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز