خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان آذربایجان شرقی خبر داد:

بلبرینگ سازی تحت پوشش هیات حمایت از صنایع قرار گرفت/نیمی از مطالبات معوقه کارگران پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۵۵۵۱۸۷

رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان آذربایجان شرقی از واگذاری شرکت بلبرینگ سازی تبریز به هیات حمایت از صنایع خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، چنگیز قاسمی گفت: با پیگیری سازمان صنایع و معادن استان آذربایجان شرقی کارخانه بلبرینگ سازی مجددا تحت پوشش هیات حمایت از صنایع قرار گرفت واعضای هیئت مدیره ومدیر عامل آن مشخص شده اند.

رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه مجموع کارگران این کارخانه هم اکنون مشغول کارند ،ادامه داد: از محل ماده ۸ قانون حمایت از صنایع ۱۵۰ میلیارد ریال به عنوان تنخواه در اختیار هیات حمایت از صنایع قرار گرفته است تا حقوق معوقه کارگران کارخانه بلبرینگ‌سازی پرداخت و مواد اولیه لازم برای ادامه فعالیت این واحد تولیدی تامین شود.

قاسمی همچنین گفت: در حال حاضر از مجموع شش ماه مطالبات معوقه کارگران این کارخانه، حدودا سه ماه آن پرداخت شده و مابقی هم در روز های آینده پرداخت خواهد شد.

به گفته وی کارخانه بلبرینگ‌سازی به عنوان یکی از واحدهای تولیدی تاثیر‌گذار در اشتغال و صنعت استان با وجود داشتن بازار مناسب برای تولیداتش به دلیل اهلیت نداشتن بخش خصوصی و بدهی انباشته با مشکل مواجه شده بود وکارگران آن مرتبا دست به اعتراض صنفی می زدند.

گفتنی است در این واحد تولیدی که با مساحت بیش از ۱۴ هکتار در شهر تبریز واقع شده است، بلبرینگ و رولر برینگ‌های مخروطی براساس مشخصات ارائه شده توسط ISO (سازمان استاندارد جهانی) تولید می‌ شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز