خبرگزاری کار ایران

تغییرات احتمالی در هیات مدیره شرکت مخابرات ایران/ نیروهای مخابرات در انتظار جوانگرایی و تخصص‌مداری/تکرار/

asdasd
کد خبر : ۵۵۶۶۱۶

احتمال تغییرات در هیات مدیره مخابرات ایران، امیدواری کارکنان این نهاد برای بهبود در اوضاع شغلی را افزایش داده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ در روزهای گذشته، قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان در دستگاه‌های اجرایی از طرف ریاست محترم جمهوری ابلاغ شده و این قانون قرار است در ارتباط با بازنشستگان شاغل در مخابرات، اجرایی شود.

کارکنان مخابرات می‌گویند احتمال دارد دو نفر از اعضای هیات مدیره شرکت مخابرات ایران که سالها از بازنشستگی‌شان می‌گذرد، استعفا دهند.

این شنیده‌ها امیدواری کارکنان مخابرات را برای تغییرات مثبت و بنیادین افزایش داده‌است.

یکی از کارکنان شرکتی مخابرات در ارتباط با این موضوع می‌گوید: با توجه به رویکرد جدید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در به کارگیری از نیروهای جوان و متخصص، انتظار می‌رود عملکرد نماینده‌های دولت طی 4 سال اخیر در هیات مدیره شرکت مخابرات تغییر کند و شاهد حضور نیروهای جوان در هیات مدیره این شرکت بزرگ باشیم.

او افزود: ما کارکنان شرکتی ماههاست که به دنبال پیگیری مطالبات خود از کانال‌های مختلف هستیم و امیدواریم این تغییرات باعث شود که نیروهای جوانتر در هیات مدیریت، صدای ما کارکنان بخش خصوصی را بشنوند و به مشکلات ما رسیدگی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز