خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم لامرد و مهر خطاب به وزیر نفت:

آزمون استخدامی نفت را اصلاح کنید/«لامرد و مهر» مشمول قانون جذب بومی‌ها شوند

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۶۲۵

سیدمحسن علوی در نامه ای خطاب به وزیر نفت، خواستار اصلاح آزمون استخدامی نفت شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ در ادامه اعتراضات نمایندگان مجلس به آزمون استخدامی نفت که قرار است دی ماه برگزار شود، سیدمحسن علوی (نماینده مردم لامرد ومهر در مجلس شورای اسلامی) در نامه‌ای خطاب به وزیر نفت، خواستار اصلاح این آزمون و اجرای قانون جذب بومی‌ها شد.

در این نامه آمده‌است:

احتراما به استحضار می‌رساند در آزمون استخدامی وزارت در سال جاری شهرستان‌های لامرد و مهر به عنوان شهرستان‌های بومی عسلویه محسوب نگردیده‌اند. این در حالی است که به استناد شیوه‌نامه مصوب شورای تدوین و هماهنگی مقررات اداری و استخدامی نفت اهالی ساکن در شعاع صد کیلومتری عسلویه به عنوان نیروی بومی در سهمیه استان بوشهر پردازش می‌شوند.

و نیز نامه معاونت توسعه منابع انسانی و مدیریت به شماره 494215 مورخ 08/11/91 که با عنایت به ابلاغیه‌های اداره تدوین و هماهنگی مقررات اداری و استخدامی شرکت ملی نفت  مبنی بر احتساب شعاع 150 کیلومتری منطقه عسلویه و پارس جنوبی به عنوان منطقه بومی با توجه به اینکه تاکنون بخشنامه‌ای برخلاف این مصوبات صادر نشده است و ماده 47 برنامه ششم توسعه مربوط به استخدام‌های پیمانکاری بوده و منصرف از استخدام‌های رسمی دولت می‌باشد؛ در نتیجه در آزمون پیش رو جهت استخدام در وزارت نفت، شهرستان‌های لامرد و مهر به عنوان بومی عسلویه محسوب شده و از سهمیه بومی در این آزمون بهره‌مند می‌شوند.

لذا مستدعی است نسبت به بومی محسوب نمودن شهرستان‌های لامرد و مهر در این آزمون دستورات لازم را مبذول فرمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز