خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی اداره آموزش و پرورش لرستان:

«مجید غلامی» معلم لرستانی با هیترِ دست‌ساز جان خود را از دست داد/ کانکس‌هایی که خانه معلمان هستند

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۷۳۴

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش لرستان گفت: مجید غلامی بر اثر گازگرفتگی فوت نکرده، بلکه بر اثر برق‌گرفتگی با هیتر دست‌ساز جان‌باخته‌ است.

قربانی (مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان) در ارتباط با حادثه جان‌باختن یک معلم روستایی گفت: مجید غلامی، معلم روستای سپیددشت بود و در کانکس هم درس می‌داد و هم در طول هفته در همان کانکس زندگی می‌کرد.

وی در ارتباط با حادثه منجر به مرگ این معلم گفت: ایشان بر اثر گازگرفتگی فوت نکرده؛ بلکه هیتر برقی دست ساز درست می‌کند که براثر برق‌گرفتگی باهمین هیتر جان خود را از دست داد.

قربانی ادامه داد: صبح روز حادثه، قبل از شروع کلاس هیتر اتصالی می‌کند و در این حادثه، معلم جوان متاسفانه جان خود را از دست می‌دهد.

این مقام مسئول در پاسخ به این سوال که مگر کانکس‌های روستایی آموزش و پرورش سیستم گرمایشی ندارند که معلم مجبور شده هیتر دست‌ساز درست کند؛ گفت: همه کانکس‌ها مجهز به بخاری و وسایل گرمایش هستند ولی مشخص نیست چرا مجید غلامی اقدام به درست کردن هیتر کرده.

وی در پایان تایید کرد که در برخی مناطق محروم و روستایی لرستان، تدریس در کانکس انجام می‌شود و معلمان در همان کانکس، شب را به سر می‌برند.

به گفته قربانی، معلم متوفی، متاهل و صاحب فرزند بوده‌است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز